شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۲
رییس بانک مرکزی:

ادغام ۵ بانک نظامی در بانک سپه پس از ۲.۵ سال به سرانجام رسید

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 748751
رییس بانک مرکزی از به سرانجام رسیدن ادغام ۵ بانک نظامی در بانک سپه پس از ۲.۵ سال خبر داد و گفت: انجام این پروژه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود.
پرونده ادغام بانک‌های نظامی بسته شد
به گزارش جهان نيوز، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی در اینستاگرام اعلام کرد: قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذر ماه پروژه عظیم ادغام بانک های انصار، مهر اقتصاد، حکمت، قوامین و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد. صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

پروژه ادغام این 6 بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیمی بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکاران در حوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانک های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اقتصاد و مدیران بانک سپه در طول 2.5 سال به سرانجام رسید.

انجام این پروژه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور با جدیت آغاز و با یک کار فشرده به نتیجه رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بانک های دیگر را هم در هم ادغام کنید تا هزینه ها پایین بیاید به امید رووزی که 5 بانک دولتی و 5 بانک غیر دولتی داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
ولی دیگر مردم نمی توانند وام های راحت و قرضالحسنه بگیرند باید بروند دنبال وام های 18درصدی...!!!