چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۳
۴

آیا مادر شهید هاشمی برای «حاج قاسم» هم پارتی‌بازی کرد؟

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 748686
مادر شهید هاشمی برایم تعریف می‌کرد که حاج قاسم می‌گوید حالا دیگه برای حاج حمید پارتی بازی کردی و برایش دعای شهادت می‌کنی!؟
آیا مادر شهید هاشمی برای «حاج قاسم» هم پارتی‌بازی کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، پروین مرادی همسر سردار شهید مدافع حرم حاج حمید تقوی‌فر روایت می‌کند: حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت حاج حمید دیداری با مادر شهید علی هاشمی داشتند. مادر شهید هاشمی برایم تعریف می‌کرد که در این دیدار حاج قاسم می‌گوید حالا دیگه برای حاج حمید پارتی بازی کردی و برایش دعای شهادت می‌کنی؟!

مادر شهید علی هاشمی هم به حاج قاسم می‌گوید: «حاج حمید از من دعای شهادت خواست ولی من بهش گفتم حالا زوده و نظام و رهبری به شما نیاز داره و ان شاءالله به سلامت برگردی.»

سرلشکر شهید علی هاشمی ملقب به «سردار هور» در سال ۱۳۴۰ در اهواز متولد و  از فرماندهان دلاور کشورمان در دوران دفاع مقدس و  از طراحان عملیات خیبر و عملیات بدر بود و از وی به عنوان مغز متفکر عملیات خیبر یاد می‌شود.  فرمانده قرارگاه سری «نصرت» بود که چهارم تیرماه ۱۳۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهرش در سال ۱۳۸۹ شناسایی و با تشییع باشکوه مردم قدرشناس در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردي بزرگ از ميان ما رفت. افسوس
رضا
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
یادش گرامی
راهش پر رهرو باد
شادی روح همه شهدا صلوات
Iran, Islamic Republic of
مقام شهید از نشان و درجه بالاتر ست و بناشد دیگه شهدا را بدون درجه دنیوی نگارش کنند و نه سرلشگر شهید و....
افراط و تفریط جهانیوز تمامی ندارد
Iran, Islamic Republic of
رفت و قلب ملتی رو باخودش برد