شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
عضو كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی:

دپوی خودروها در پارکینگ‌های سایپا به خاطر کمبود و نبود قطعات بود

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 748613
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوع دپوی خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: دپوی خودروها در پارکینگ‌های سایپا به خاطر کمبود و نبود قطعات بود.
سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم مدیران سایپا برای همکاری با نیروهای مسلح جهت توسعه بومی‌سازی قطعات خودرو گفت: همکاری سایپا با نیروهای مسلح برای تأمین و توسعه قطعات خودرو در داخل اقدام بسیار خوبی است و  هر نوع همکاری و اقدامی که باعث شود تا وابستگی خودروسازان از حیث تأمین قطعات به خارج کم شود، اقدامی خوب و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: ما در همین راستا اقدام شرکت سایپا برای توسعه تأمین قطعات خودرو در داخل و همکاری با نیروهای مسلح در این زمینه را اقدامی خوب و مثبت می‌دانیم اما معتقدیم که در این زمینه نباید انحصاری عمل کرد بلکه باید از تجربه و مهارت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان بهره برد.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاری سایپا با وزارت دفاع و سپاه علاوه بر رشد صنعت و شرکت‌های داخلی به رشد اقتصادی کشور نیز کمک می‌کند.

حسینی با اشاره به موضوع دپوی خودروها در پارکینگ‌ها گفت: اگر دپوی خودرو با افزایش قیمت صورت بگیرد قطعاً اقدامی مذموم است اما اگر به خاطر کمبود قطعات باشد باید در جهت رفع مشکلات اقدام کند.

وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته دپوی خودرو در پارکینگ‌های سایپا به خاطر کمبود و نبود قطعات بود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه سایپا و صنعت خودرو مانع فعالیت این شرکت‌ها نشد، بیان داشت: هرچند تحریم‌ها تأثیر دارد اما هر وقت ما به تحریم‌ها به عنوان یک فرصت نگاه کردیم نتایج خوبی به دست آوردیم.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر جامعه جهانی بده که خودروی ملی ما معطل قطعات مونده !!!!!!!!!