جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

طنز «باخانمان» جایگزین «شرم» می‌شود

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 748603
سریال "شرم" به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده است و شبکه سه قصد دارد مجموعه طنزِ "باخانمان" با بازی افسانه بایگان را جایگزین آن کند.
طنز «باخانمان» جایگزین «شرم» می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سریال "شرم" این روزها به قسمت‌های پایانی‌اش نزدیک شده است و تا هفته دوم دی‌ماه روی آنتن شبکه سه خواهد بود و جایِ خودش را به سریال جدید برزو نیک‌نژاد خواهد داد. سریالی که این روزها در مراحل تصویربرداری به سر می‌برد و قبل از کلیدخوردنِ "ویلا" با اسم جدید "بوتیمار" علیرضا نجف‌زاده حتی از این مجموعه به عنوان سریال نوروزی 1400 هم نام می‌بردند. 

کارگردانی که امتحانش را پس داده!
اما احتمالاً این روزها با شیوع ویروسِ کرونا و پیچیده کردن کارِ سریال‌سازان و رساندنِ سریال به آنتن شبکه‌های سیما، "باخانمان" زودتر از رایزنی‌ها و گمانه‌زنی‌ها، خودش را به آنتن شبکه سه رساند. سریالی که ستاره‌های تلویزیونی مثل حسن پورشیرازی و افسانه بایگان را بعد از مدت‌ها با سریالی طنز به تلویزیون برمی‌گرداند. کار نویسنده و کارگردانی به نام برزو نیک‌نژاد که پیش از این کارهای خوبی مثل "دردسرهای عظیم"را به آنتنِ شبکه سه آورده و در خنداندن و ایجاد لحظات مفرح و شاد، امتحان خود را قبلاً پس داده است. 


شروعِ باخانمانِ تلویزیون
بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  قرار است "باخانمان" از 9 دی‌ماه، پخش خودش را آغاز کند. سریالی که 30 قسمت است و از اوایل مردادماه همزمان با عید غدیرخم در شمال تهران با حسن پورشیرازی کلید خورد. علاوه بر او و افسانه بایگان، بازیگرانی همچون شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

حسن پورشیرازی و افسانه بایگان
شاید از نکات قابل توجه این مجموعه تلویزیونی، حضور حسن پورشیرازی باشد که آخرین کار او به نام "برادرجان" در ماه رمضان سال 1398 روی آنتن آمد و سریالی به نام "سامو بندری" هم دارد که چند بار در کنداکتور شبکه دو قرار گرفت اما هنوز پخش نشده است. افسانه بایگان دیگر بازیگر نام‌آشنای این سریال تلویزیونی است که سال 1397 "روزهای بی‌قراری" از او روی آنتن رفت و پیش از آن "تعطیلات رویایی" علیرضا امینی را از او سراغ داریم و حالا پس از غیبتی حدوداً 2 ساله با یک کار کمدی به تلویزیون بازمی‌گردد.

حضور شهرام شکیبا 
به نویسندگی امیربرادران و حضور شهرام شکیبا مجری تلویزیون هم در میانِ فهرستِ بازیگران سریال باید اشاره کرد که معلوم نیست بعد از فیلم "زندگی شیرین" که نقش مجری را بازی کرد با چه نقشی در سریال جدید برزو نیک‌نژاد ایفای نقش می‌کند؟

غلامِ پس از باران، فرخِ "باخانمان"
درباره داستان این سریال جزئیاتی اعلام نشده است اما در گفت‌وگو با امیر آتشانی به مناسبتِ نوستالژی "پس از باران" و نقش غلام، او به نقش خاکستری خودش اشاره کرد که فردی به نام فرخ را بازی می‌کند. کاراکتری که درگیر زندگی از هم پاشیده‌ای می‌شود. او در مصاحبه با تسنیم  تأکید کرده بود نیک‌نژاد تمام تلاشش را می‌کند اتفاقات خوبی را رقم بزند. واقعاً نمی‌دانم سرانجام و عاقبتِ فرخ داستان "باخانمان" به کجا خواهد رسید؟ 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كامي
Iran, Islamic Republic of
شروع پخش سريال طنز همزمان با آغاز ايام فاطميه؟؟؟!!!
صداوسيما به كجا مي رود؟؟؟؟؟