شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

اصلاح‌طلبان مقصر هستند و باید شرمنده باشند

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 748559
کج‌فهمی از سخنان رهبر معظم انقلاب به علت این است که برخی نفوذی‌ها در حال هدایت آن‌ها هستند، همان‌هایی که در تیم مذاکره‌کننده و همچنین در ترور شهید فخری‌زاده نقش داشته‌اند.
اصلاح‌طلبان مقصر هستند و باید شرمنده باشند
به گزارش جهان نيوز، علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خنثی‌سازی تحریم‌ها، گفت: رهبری در فرمایش خود به این مهم اشاره کردند که کشور پنج سال معطل رفع تحریم بوده و حتی مذاکره نیز با این هدف انجام شد اما رفع تحریم رخ نداد.

وی با بیان اینکه کسانی که بازهم در پی رفع تحریم و مذاکره هستند باید خجالت‌زده و شرمنده باشند، افزود: اصلاح‌طلبان و آقایان مذاکره‌کننده پنج سال ملت را سر دوانده‌اند و امروز و فردا کرده‌اند. اکنون آن‌ها باید پاسخگو باشند که چرا پنج سال کشور را معطل کرده و چرا باعث بروز جنگ اقتصادی شده‌اند زیرا آن‌ها مقصر وضعیت فعلی و گرانی‌ها هستند.

برخی گویا در فهم مسائل بدیهی دچار مشکل هستند
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه فرمایش رهبر حکیم انقلاب به‌ضرورت قوی شدن ما اشاره داشته است، تصریح کرد: آقا فرمودند ما ضمن اینکه نباید به دشمن اعتماد کنیم باید در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها نیز با هم متحد شویم.

وی با بیان اینکه کسانی که صحبت‌های صریح رهبری در خصوص خنثی‌سازی تحریم‌ها را معنای دیگری می‌کنند گویا ازنظر فهم مسائل هم دچار ایراد هستند، گفت: ما فکر می‌کردیم این افراد در فهم مطالب دچار مشکل نیستند اما گویا آن‌ها مسائل بدیهی را هم نمی‌فهمند.

سلیمی با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبری بسیار روشن است، افزود: کسانی که ادعای روشن‌فکری می‌کنند باید به اظهارنظرها و فرمایشات آقا به معنای درست و روشن آن توجه داشته باشند و بعدازاین همه‌سال اما و اگر آن‌ها معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه کج‌فهمی از بیانات مقام معظم رهبری از سوی برخی از دو حالت خارج نیست، افزود: این افراد بخاطر اینکه برای مردم دردسر ایجاد کرده‌اند نمی‌خواهند مسئولیت مشکلاتی که مستقیماً بخاطر عملکرد و تصمیمات آن‌هاست را بر عهده بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: کج‌فهمی از سخنان رهبر معظم انقلاب از سوی برخی به علت این است که برخی نفوذی‌ها در حال هدایت آن‌ها هستند، همان نفوذی‌هایی که در دفتر رئیس‌جمهور، در تیم مذاکره‌کننده و همچنین در ترور شهید فخری‌زاده نقش داشته‌اند.

طرح‌های دولت با هدف مشغول‌سازی مجلس ارسال شده بودند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه نفوذی‌ها در حال ارائه خط‌مشی به دولتی‌ها و برخی آقایان هستند، گفت: رویکرد مجلس خنثی‌سازی تحریم‌ها به‌واسطه توانمندسازی کشور خواهد بود و در این رابطه نیز طرح مالیات بر عایدی سرمایه، طرح مالیات بر خانه‌های خالی و همچنین توجه به بحث رونق تولید و کسب‌وکار با حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور در دستور کار قرارگرفته تا کشور را از درآمدهای نفتی خلاص کنیم.

سلیمی همچنین از طرح مجلس برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: توجه به این طرح‌ها در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها موردتوجه قرارگرفته، درحالی‌که دولت به دنبال این است مجلس را با طرح‌های بدون پشتوانه و غیر ضرور خود مشغول کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طرح‌های دولت بنیادی و اساسی نبودند و با هدف مشغول‌سازی مجلس ارسال‌شده که خوشبختانه نمایندگان متوجه آن شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرتب سعی نکنید اصلاح طلب را از اصولگرا جدا کنید.... هردو دو روی یک سکه هستند.....