جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گل محمدی: اولسان شبیه پرسپولیس است

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 748503
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
گل محمدی: اولسان شبیه پرسپولیس است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: از کاردر پزشکی، درمانی و پرستاران عزیرمان در ایران و دنیا به دلیل این همه جانفشانی که با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌کنند قدردانی کرده و برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارم.

او گفت: از فدراسیون فوتبال قطر و مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا تشکر می‌کنم که با وجود تمام سختی‌ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند. فردا یک بازی حساس و مهم برای هر ۲ تیم است.

گل محمدی بیان کرد: هر ۲ تیم با شایستگی کامل به این مرحله رسیدند و فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم می‌زند. اولسان تیم خوبی دارد و می‌جنگد برای بردن و شبیه تیم خودمان است.

او تصریح کرد: به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی، دل هواداران را شاد کنیم. می‌دانم که آن‌ها خیلی نگران این بازی هستند، اما به آن‌ها اطمینان می‌دهم تا آخرین نفس مبارزه کنیم تا قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد و آن هم شادی دل هواداران و افتخار آفرینی برای آن‌ها است. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند. آن‌ها با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. انگیزه بزرگی داریم و این انگیزه کافی است.

او گفت: قدرت ما در تیم بودن است. هر بازیکنی که وارد بازی می‌شود قطعا شایستگی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *