جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۸۴

هشدار نیروی اطلاعاتی «خانه امن» به روحانی

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 748430
حمید عطایی بازیگر نقش «کیان» در سریال «خانه امن» گفت: وقتی جامعه در شرایط سخت اقتصادی که بی‌ثباتی بیداد می‌کند قرار بگیرد، آسیب‌ها بیشتر شده و فرصت جولان تروریست‌ها فراهم می‌شود.
هشدار نیروی اطلاعاتی «خانه امن» به روحانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از آنا، مجموعه تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری به عنوان سریال شبانگاهی شبکه یک سیما به قسمت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. این مجموعه جاسوسی – امنیتی بر اساس پرونده‌های واقعی طراحی شده و روایت مبارزه مأموران امنیتی با تروریست های تکفیری است.

«حمیدرضا عطایی» یکی از بازیگران این سریال است. او با ایفای نقش یکی از یاران شجاع و وفادار مختار به نام «سائب بن مالک اشعری» در سریال «مختارنامه» به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. عطایی  در این سال‌ها به بازی در سریال‌های تلویزیونی یلدا (حسن میرباقری)، آسمان من (محمدرضا آهنج)، ترور خاموش (احمد معظمی) و فیلم سینمایی سمور (محمدرضا آهنج) محدود شد. در این میان تولید و پخش فیلم سمور هم به دلیل مشکلاتی در روند تولید، به سرانجام نرسید.

عطایی در سریال «خانه امن»، نقش یکی از مأموران امنیتی در مبارزه با فعالیت‌های تروریستی را ایفا می‌کند.

او درباره چگونگی پیوستنش به این پروژه گفت: افتخار آشنایی با آقایان معظمی  و صفری را در سریال «ترور خاموش» داشتم. قبل از آن هم لطف کردند و از من برای بازی در سریال «سارق روح» دعوت کردند که درگیر یک پروژه دیگر شدم و همکاری میسر نشد. در ترور خاموش دیدم که  یک گروه همدل و هماهنگ هستند و می‌دانند چه می‌خواهند.

 با فضای ذهنی کارگردان «خانه امن» آشنا بودم
 عطایی اظهار کرد: از نگاه من، برای یک بازیگر پیش از طراحی نقش، آشنایی با دنیای ذهنی کارگردان خیلی مهم است. یعنی اینکه در گفتگوهای اولیه،  فضای ذهنی همدیگر را درک کنند و بعد در جریان کار  با هماهنگی کارگردان، نقش طراحی شود. در این دو کار دیدم که  احمد معظمی چقدر خلّاق و پرانرژی است و بدون خودنمایی کارش را به خوبی انجام می‌دهد. ضمن این که در طراحی دکوپاژ درجه یک است.

 وی گفت: آثاری مثل «خانه امن»  با فضا و داستان حساسیت‌برانگیز، نه‌تنها انرژی بالایی می‌خواهد بلکه برای این که از ریتم نیفتد، باید منطق روایی داستان در قالب دکوپاژهای متفاوت که برای بیننده جذابیت بصری هم دارد ارائه شود. خوشبختانه احمد معظمی  از پس این کار برآمده و مطمئن هستم که در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

 عطایی افزود: آقای صفری هم فاکتورهای یک تهیه‌کننده خوب را دارد. هوشیاری، خوش‌فکر و به‌روز بودن که لازمه این حرفه  است و در کنار آن جوانی و داشتن انرژی  را هم باید اضافه کرد. چقدر خوب است که سازمان صدا و سیما از چنین نیروهایی بیشتر استفاده کند.

 آگاهی‌بخشی به مخاطب برایم مهم است
این بازیگر درباره معیارهای پذیرفتن نقش نیز گفت: من با نقش‌هایی ارتباط می‌گیرم که از جنس و ریشه «قهرمان» باشد و ماندگاری هم داشته باشد. از یک زاویه دیگر، آگاهی‌دادن به مخاطب معیار مهم دیگر برای پذیرفتن یک نقش است. ما از حرفه بازیگری چیزهای زیادی به دست می‌آوریم که بخش عمده آن از برکت مخاطبان است؛ در کنار این باید خدماتی هم به مخاطب بدهیم که آگاهی بخشی یکی از این موارد است.

وی عنوان کرد: از یک زاویه دیگر، ماهیت نقش‌هایی از جنس کیان در «خانه امن» یا مرتضی در «ترور خاموش»  با فیزیک و مهارت‌های بدنی بازیگر ارتباط پیدا می‌کند. اگر صرفاً  فیزیک بازیگر مدنظر باشد، ما بهترین و قوی‌ترین ورزشکاران را داریم، اما فقط آمادگی بدنی و عضلات ورزیده نیست؛ علاوه بر اینکه باید مهارتش را داشته باشی، باید بتوانی اجرا هم بکنی.

عضله‌ات هم به‌لحاظ فیزیکی باید درست کار کند، ذهنت هم درست کار کند تا  نقشت را درست ایفا کنی.

مهارت و آمادگی بدنی لازمه بازیگری است
عطایی افزود: آدم‌هایی که در خانه امن می‌بینیم هوش، قدرت تحلیل و آمادگی بدنی دارند و از طرف دیگر باید ارزش‌های روحی روانی و باورهای این آدم‌ها را هم در نظر بگیریم. این دیگر مهارت بازیگر است که با نظارت کارگردان، آن شخصیت را رنگ‌آمیزی و طراحی کند تا نقش در قالب داستان برای مخاطب پذیرفتنی شود. از نگاه من، داشتن مهارت‌های مختلف و آمادگی بدنی لازمه بازیگری است؛ یعنی یک امتیاز ویژه نیست.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: درگیری و اکت‌های فراوان، ویژگی نقشی است که من در «خانه امن» دارم  و پیش از این در «مختارنامه»،  «آسمان من» و  «ترور خاموش» هم نقش‌هایم از همین جنس بود.

وی افزود: این گونه نقش‌ها مهارت سوارکاری، شمشیر زدن و اسلحه به دست‌گرفتن و تیراندازی را می‌طلبد. هر بازیگر باید این مهارت‌ها را در بهترین شکل ممکن بیاموزد و جلوی دوربین ارائه دهد. همانطور که بازیگر بزرگی مثل «استیو مک‌کوئین» داشتیم که منتقدان درباره‌اش می گفتند اسلحه دست‌گرفتن و سوار اسب شدن به این آدم می‌آید و زیبنده قد و قواره اوست.

عطایی اظهار کرد: در «مختارنامه» پنج سال در گرما و سرمای بیابان کار کردیم.در بیابان کار کردیم نه در آپارتمان؛ سوار اسب می‌شدیم و نه ماشین! بیابان‌، سوز سرما و هرم گرما با آن لباس‌ها و آن گریم. باید ۴ صبح گریم می‌شدیم. گریم من حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشید اما گریمی داشتیم که سه ساعت هم طول می‌کشید، بعد می‌رفتیم سر کار. به خدا قسم  گاهی اگر در روز چند دقیقه خروجی می‌گرفتیم، خوشحال بودیم!

 توصیه بازیگر «خانه امن» به رئیس‌جمهور
بازیگر نقش «کیان» در سریال خانه امن در پاسخ به این سوال که ضرورت تولید و پخش چنین آثاری چیست، گفت: به خاطر اینکه لایه‌های کمتر دیده‌شده جامعه راهم ببینم. اینجا مملکت ماست و باید  احساس مسئولیت کنیم.در این سریال آدم‌هایی را می‌بینیم که در همین شرایط بد اقتصادی و با وجود همه نامهربانی‌ها و زخم زبان‌ها از امنیت جامعه دفاع می‌کنند.

وی افزود: من این روزها در ارتباطاتی که در کوچه و خیابان و موقع کار با مردم دارم یا در فضای مجازی بارها شنیده‌ام که اینجا اصلاً دیگر ته‌خط است. من در پاسخ می‌گویم ناامید نباشید و دوم اینکه پلان سخت‌تر و حشتناک‌تری می‌تواند اتفاق بیفتد. این سریال کمک می‌کند که هوشیار باشیم.

عطایی گفت: من مسئولیت صحبت‌هایم را برعهده می‌گیرم و پایش هم می‌ایستم، جناب آقای روحانی! رئیس جمهور محترم! با این شرایط سختی که شما به وجود آوردید، بنیه اقتصادی بخش عمده‌ای از مردم ضعیف می‌شود. به دلیل عملکرد اشتباه شما اعتماد عمومی سلب می‌شود، مردم در نقطه ضعف قرار می‌گیرند و فضای مناسبی به ویژه در نقاط مرزی برای بال و پرگرفتن تفکرات تکفیری مثل داعش ایجاد می‌شود.

بی ثباتی اقتصادی بیداد می‌کند/ این شرایط مناطق مرزی را ناامن می‌کند
این بازیگر تصریح کرد: این یک واقعیت است. وقتی جامعه در یک شرایط سخت اقتصادی که بی‌ثباتی بیداد می‌کندقرار بگیرد،این آسیب‌ها بیشتر می‎‌شود و فرصت جولان برای تروریست‌ها را فراهم می‌کند. من مناطق مرزی مختلف را از نزدیک دیده‌ام. می‌دانم نیروهای مرزبانی ما، محافظان امنیت و آرامش کشور حالا چه نیروی کادری و چه سرباز وظیفه، با وجود مشکلات فراوان و محدودیت‌ها چگونه از جان مایه می‌گذارند.

عطایی گفت: اینها آدم‌هایی هستند که باید عملکردشان دیده شود. «خانه امن» دلگرمی برای اینهاست. تماس‌هایی از جاهای مختلف و حتی نیروهای نظامی دارم که تشکر می‌کنند و من هم انرژی می‌گیرم.

وی افزود: اینجا در تهران می‌گویند برف آمد، خیابان‌ها لغزنده شدند، باران آمده و آبگرفتگی شده؛ عزیز من! یک عده آدم مثل خود ما در همین وضعیت اقتصادی، در مرزها  با تروریست‌ها و متجاوزان درگیر می‌شوند. خانه امن کمک می‌کند که ما دقت‌مان بیشتر باشد، یک خرده هوشیارتر باشیم که وضعیت در آینده  می‌تواند سخت‌تر باشد.

 سه نیروی امنیتی با سه ویژگی متفاوت
بازیگر سریال خانه امن درباره همبازی‌های خود در  این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: من افتخار آشنایی با امین زندگانی را از سال‌ ۸۲ و سریال مختارنامه داشتم. یک شخصیت فوق‌العاده صمیمی، بامعرفت، مهربان و از طرفی به‌لحاظ بازیگری بسیار مسلط و کاربلد که  از او  یک بازیگر درجه یک و البته محبوب ساخته است. مردم دوستش دارند و کارهای خیلی شاخصی هم در کارنامه‌اش دارد. حمیدرضا پگاه هم همین‌طور. من تا  زمان بازی در این سریال  افتخار آشنایی با ایشان را نداشتم. یک بازیگر مودب و شخصیتی بسیار متین و صبور؛ من روی این صبر تأکید می‌کنم که لازمه کارهایی در سطح و گستره «خانه امن» است.

وی اظهار کرد: این سه شخصیت هر کدام باید ابعادی را به نمایش بگذارند که برای تماشاچی جذاب باشد. هر کدام چند بُعد شخصیتی مختلف را به نمایش می‌گذارند تا تماشاچی را با داستان همراه ‌کنند. درباره «کیان» باید بگویم یک نقش با مختصات متفاوت است. رفتن در دل داعش و یا ماموریت در یک کشور بیگانه تعاریف خاص خود را دارد. رحم در وجود آدم‌های داعش نیست. به‌شدت خشن هستند، با این جماعت نمی‌توانی به زبان خیلی معنوی و حسی ارتباط بگیری.

عطایی گفت: در چنین شرایطی باید یک پلیس امنیتی مقتدر و کاربلد باشی تا مردمی که سریال را می‌بینند با افتخار و سری افراشته بگویند «بله،پلیس ما این است!». من هم به عنوان بازیگر باید این حس را  از مردم دریافت کنم. این به من کمک می‌کند تا این نقش‌ را با جدیت بازی کنم. قصه خیلی جدی است. اینجا پلیس دیگر جای مماشات ندارد. اینجا دیگر نیروی ما دقیق، حساب شده و قدرتمند و با شهامت وارد می‌شود. به همین خاطر، این خودش فشار روانی خاصی را ایجاد می‌کند.

چرا  کار تک‌تیرانداز ماهر به گلوله دوم رسید؟
وی درباره سکانس موردعلاقه خود در خانه امن نیز گفت: یکی از سکانس‌‌های آغازین سریال بُعد انسانی کیان به عنوان نماینده نیروهای امنیتی ایران را نشان می داد. یک نیروی تروریست داعشی در حال فرار از آن قلعه متروکه به سمت عمق تصویر است. کیان  نشانه‌گیری می‌کند و با موسیقی متن بی‌نظیر آرش بادپا، تصویر اسلوموشن را داریم.

عطایی عنوان کرد: کیان می‌توانست با یک شلیک از پشت کار این داعشی را تمام کند، اما این کار را نکرد. ما آنجا با آقای معظمی و آقای اصفهانی تحلیل کردیم، گفتم در مرام کیان نیست که از پشت یک نفر را بزند. بنابراین می‌بینیم که کیان یک گلوله به کتف تروریست می‌زند تا وقتی بر‌می‌گردد با شلیک بعدی کار را تمام کند.

بازیگر سریال «خانه امن» گفت: کیان تک‌تیراندازی است که نمی‌گذارد کار  به گلوله دوم برسد، اما می‌خواهد چشم در چشم دشمن ماموریتش را تمام کند. از طرف دیگر در سکانس قبلی همین صحنه هم دیدیم که کیان یک داعشی را دستگیر می‌کند و در شرایطی که می‌تواند او را بکشد این کار را نمی‌کند. این همان بُعد انسانی ما ایرانی‌هاست. باید یک تفاوتی را با نیروهای تکفیری داعش نشان بدهیم.

وی افزود: اصلاً کیان در «خانه امن» ادامه مرتضی در «ترور خاموش» است. این آدم بیشترین تعمق را دارد، کم‌حرف و جدی است و به سختی لبخند می زند. دائماً دارد فکر می‌کند؛سعی کردم این عمیق بودن را  در  نگاه  و جنس این شخصیت بگذارم که انگار همیشه در حال حل معادله است.
https://jahannews.com/vdcdsj05zyt0oo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsj05zyt0oo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا ولمون کن
سریال همش داره میگه ما بچه زرنگ تهرونیم!!
یاد فیلمای جنگ میفتم که همش ما پیروز بودیم و ما می کشتیم!!
دنبال چی شی
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه بچه زرنگ نیستن. پس امنیت از کجا اومده. زرنگ و باغیرت و شجاع و باهوش. باور کردنی نیست ولی واقعیه.
استاد
Iran, Islamic Republic of
سریال خوبیه اما قسمت های خانوادگی اش زیادازحداست وتوی ذوق میزند.سرعت فیلم هم خیلی کنداست.
Iran, Islamic Republic of
.......
آزاد
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط گوشه کوچکی از مبارزه‌ی سربازان گمنام است که به تصویر کشیده شد. اگه تو حادثه ی تروریستی اهواز بودی و ترس و ناامنی رو با تمام وجودت احساس میکردی اینجوری نمیگفتی. اگه زرنگ نبودن اینجا الان سوریه، عراق، یا یمن بود.
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسنت،احسنت،احسنت،
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
من کار به این بازیگرای این فیلم ندارم ولی این فیلم میخواد به ما بفهمونه والا تر از اقتصاد امنیت یه مملکته که این امنیت در گرو این جوانان جان به کف هک شبانه روز رصد و برخورد میکنن تا ما بتونیم راحت و در امنیت کامل بشینیم .
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Germany
......
United Arab Emirates
همین امنیتی رو در کشور داریم. مدیون همین عزیزان هستیم که از خود و خانواده گذشتن تا مرزهای ایران عزیزمون در امنیت باشه
Iran, Islamic Republic of
نه پس بچه زرنگ امثال شما ها هستین!!!!!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
همین که تو اینها رو باخیال راحت مینویسی یعنی کارشون رو بلدن ..
Iran, Islamic Republic of
.تو‌ چه میفهمی امنیت چیه.
Iran, Islamic Republic of
برای شما همون فیلمهای خالی بندی هندی و هالیوودی خوبه تا چه حد خود زنی میکنیم یکم معرفت هم خوب چیزیه
محمدایوب
Romania
اگه اونایی که تو جنگ بودن ومردونگی نکرده بودن .....
یا علی
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
اگه فیلم پورن بود بازم همینو میگفتی؟؟؟.
United Kingdom
....
United Kingdom
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
United Kingdom
برخی اصلاح طلبها برای خدمت بدشمن و ضربه زدن به نظام اقتصاد کشور را با برجام نابود کردند.
United Kingdom
برجام اصلاح طلبان نتیجه اش افزایش گرانی ها و افزایش مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها بود..
United Kingdom
. دفاع کورکورانه از عملکرد ضعیف دولت هم حدی دارد، .
United Kingdom
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
طرفداران و تصویب کنندگان برجام ، باعث حفظ تحریم ها شدند.
نبویان نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: مذاکرات برجامی نه تنها تحریم‌ها را برنداشت بلکه مشکلات اقتصادی مردم را صد برابر کرد.
Iran, Islamic Republic of
بهتون خدا قوت میگم. سریال واقعا تأثیرگذار و جذابیست .
ج ف ر
Iran, Islamic Republic of
چرااز تکنولوژی های اطلاعات درسریال گاندوداخل فیلم خبری نیست.نکنه اون امکانات اطلاعات درگاندو بلوف بود؟
Iran, Islamic Republic of
این فیلم با تجارب و با استفاده از پرونده های وزارت اطلاعات ساخته شده .
Iran, Islamic Republic of
...
علی جهانی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کار خوبی کردی
Iran, Islamic Republic of
..........
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عطائی سلام،

افتخار میکنم به خودم، که کشورم بازیکنی همچون شما داره، که در اجرای نقش، هیچ چیز کمتر از هنرپیشه های مطرح دنیا نداره. جدی، با احساس، عمیق، خوش چهره، و تأثیرگذار بر بیننده. .
Iran, Islamic Republic of
کارشون عالیه خدا قوت ولی سربازان گمنام امام زمان هستن والا ایران بیشتر ب تاراج میرفت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دم همتون گرم ..
ناصر
Iran, Islamic Republic of
ایشان نقش تاثیرگذاری در سریال آسمان من داشتند. من آن سریال را خیلی دوست دارم.
صادق پور حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دست اندرکاران گارگردان خوش فکروبازیگران خوب وکاربلدوخوش تیپ وآرتیست های درجه یک ویژه آقای پگاه من عاشق بازیهای ایشون هستم شادوسلامت باشید
Iran, Islamic Republic of
واقعاً که سریال جالب و زیبایی هست.سازمان اطلاعات کشورمان حرف ندارد.این سریال هم با بازیگران عالی از جمله آقای پگاه،دیدنی است
مرادپور فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سریال بسیار خوبی است واقعیت های جامعه و مسئولین و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان و پلیس و نیازهای بیشتر و دقیق تر اطلاعاتی کشور را نشان داده و مردم را هوشیارتر و آگاه تر می نماید
سارینا
Iran, Islamic Republic of
تشکر فروان میکنم به کارگردان و همه بازیگران سریال خانه امن واقعا فیلم بی‌نظیری هست خدا قوت
.....
Iran, Islamic Republic of
سریال گاندو ومرگ خامو.وحالا خانه امن٬بیانگر عمیق وحساس وزیرک بودن اکثرماموران امنیتیست..
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سریال ترورخاموش وخانه امن عالیه دم همتون گرم مخصوصا آقای معظمی کارگردان وآقای زندگانی وآقای پگاه وآقای عطایی بازیگران متبحراین فیلم انشاالله لبخندامام زمان روزیتون بشه یاعلی!
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم به ایرانی بودنم وبه وجودهمه سربازان گمنام امام زمان که امنیت کشورمارو حفظ میکنن افتخارمیکنم وبه سازندگان وبازیگران این سریال دست مریزاد میگم یاعلی!
Netherlands
درست ما مشکلات اقتصادی زیادی درکشور داریم ولی امنیت موضوعی است که اگه خدای نکرده به خطر بیفته می فهمیم چه نعمتی بود
ابوالفضل
Romania
سلام این بازیگر درست وصحیح میگوید .
Iran, Islamic Republic of
تبریک فراوان بابت بازی خوب و مهمتر دیدگاه درستتون، خسته نباشین سریال قوی و موثری هست..البته با دیدگاه شما با آقای روحانی موافق نیستم .. به امید روزهای بهتر برای کشور عزیزم
ندا
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین فیلمهای اخیر هست
خدا قوت به تمامی بازیگرها و تهیه کننده و کارگردان
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ،خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
سریال عالی وخوبی است تشکر می کنم از همه عوامل این سریال
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
کاملا حرف شما صحیح است نگرش یادید من به این برنامه الان طوری هست که باخودمیگویم اگه شما که اینقدرخوب فیلم بازی میکنید یا نشان میدید که امنیت ما خیلی قوی هست پس تروراعلام شده راچرانتونستید کنترل کنید
Iran, Islamic Republic of
سریال از هر نظر عالی خدا قوت
Romania
به خانه امن می شه گفت یک سریال حقیقی هرچه هزینه شده باشه نوش جانشان ولی تورا خدا پول بزای سریال پایتخت هزینه نکنید من بعنان یک شهروند راضی نیستم پول صرف لودگی تنابنده ها بشع
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست میگید موافقم
Iran, Islamic Republic of
واقعا،حالمون از پایتخت بهم خورد،سیروس مقدم یه چیز دیگه درس کنه،خسته شدیم
من رویای خیس
Iran, Islamic Republic of
عالیه سریال خانه امن.مرسی آقای حمید رضا عطایی....😊نقش آفرینی آقای حمید رضا پگاه بابای باران هم قشنگه😍
United Arab Emirates
سلام خدا قوت انشاالله همیشه حق پیروز است .آقای عطایی خسته نباشید بسیار بازیگر خوب و وطن دوست هستین متشکریم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای اعطایی عزیز . خدا قوت . من عاشق بازی قشنگ و آمادگی جسمانی بالاتون در سریال مختارنامه بودم . اینجا بازم گل کاشتید ..
ناهید
Iran, Islamic Republic of
بهترین سریال ماههای اخیر بود . خیلی به واقعیت نزدیک هست. واقعاً عالی
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از بازي خوب بازيگران ، در قسمتهاي اصلي ، سريال ضعيفيه و بيخودي كشش ميدهند !! اميدوارم نيروهاي امنيتي ما اينگونه نباشند ...
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم،نقش سائب را خیلی خوب بازی کردی،مخصوصا درمیدان جنگ خیلی خوب میجنگیدی وشمشیری میزدی،هیچکدام از بازیگرهابه اندازه سائب زیبا نمیجنگید.
Iran, Islamic Republic of
با عرض خسته نباشی و خدا قوت به تمام بازیگران عزیز این سریال که توانسته اند گوشه ای از زحمات سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و اطلاعات سپاه پاسداران عزیز را به ما نشان بدهند وما این امنیت را مدیون این عزیزان هستیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
منم از همه بازیگران این سریال خوب و پر محتوا تشکر و قدر دانی میکنم.
زیبا
Iran, Islamic Republic of
سلام شما بازیگر خوبی هستید خداقوت .
Iran, Islamic Republic of
.....
عباس
Russian Federation
همیشه از بازی آ قای حمید رضا عطایی لذت برده و می برم . خسته نباشی دلاور
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فیلم بسیارخوبی و زحمات کارکنان اطلاعاتی را که معمولا دیده نمی شود نشان میدهد ازطرفی جامعه نشان می دهد معنی امنیت چیست و چگونه سلامت امنیتی تامین می شود .
احمد
Iran, Islamic Republic of
سریال جالبیه واقعا کسانی که برای امنیت ورفاه این مردم کار می کنند خداعزت بدهید وکسانی که حتی ازنون سرفه مردم جهت رسیدن به مقاصد زود گذر دنیویشان استفاده می کنند خدا از ریشه بن بر کند ...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
درسته نیروهای اطلاعاتی ماخیلی زحمت میکشن ،خدا قوتشون بده ولی اگه خون شهدا نبود وهمین یه ذره اعتقاد هم ازبین بره میشیم مثل عراق و سوریه که بیشتر نیروهای داعش داخلی هستند......
Iran, Islamic Republic of
این فیلم ها معایبی هم دارند ،حواس خلافکار ها رو جمع میکند با تدبیر بیشتر خلاف کنند
سمیرا عبدی خوشالانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی فیلم خوبیه من خیلی دوسش دارم دمتون گرم
حامد
Iran, Islamic Republic of
.......
مسعود
Iran, Islamic Republic of
بنده معتقدم امین زندگانی اون ظرفیت داشتن نقش های مثبت را نداره نمونه اش اون چالش رقص ایشان در شروع کرونا ، از یادمان نمی رود
Pakistan
کاملا موافقم...نقشش رو هم خوب بازی نکرده...کاملا مصنوعی و لایتچسبک!
...
Iran, Islamic Republic of
شما اگر یک روز خارج از ایران زندگی کنی معنی امنیت و آرامش و قدرت و زرنگ بودن را میفهمی!.
شیدا
Iran, Islamic Republic of
اقای معظمی و اقای صفری هر چی بازیگر مرد خوش تیپ و جذابه اینجا جمع و کلکسیونی از آقایان زیبا و هنرمند درست کردند!
آفرین به هوش و سلیقه تون آقایان کارگردان و تهیه کننده که می دونید چگونه مخاطب بیشتر جذب کنید.
البته سریالتون هم خیلی جذاب و خوش ساخته. بهتون تبریک میگم و آرزوی سلامتی و موفقیت یشتر براتون دارم.
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر فیلم و فیلم نامه نویسیش ولی خارج از اغراق قسمت های قاضی و قضاوتش بیشتر پرداخته میشد بهتر بود.
Iran, Islamic Republic of
این سریال در بعد امنیتی و ترسیم فضای زحمات طاقت فرسا و مبارزه و مقابله پنهان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور با توطئه ها و برنامه های حساب شده و دقیق دشمنان وحشی و بی رحم و دندان تیز کرده برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم ایران تا حد زیادی موفق عمل کرده اما نقطه ضعف این سریال همانند اکثر قریب به اتفاق سریالهای تلویزیون , اضافه کردن بحث عشق و عاشقی و هندی بازی و ازدواج و از این دست نمایشهای مضحک و خسته کننده و تکراری به داستان فیلمه.
Iran, Islamic Republic of
جالب بود موید و موفق باشید
زارع
Iran, Islamic Republic of
همه سریال شده پای عروس آقا کمال معلوم نیست سریال عشقی ه پلیسی ه جای مهدی فخیم زاده خالی ه سریال 48دقیقه است 25دقیقه داستان پای زخمی عروس آقا کمال ه اون وقت میگید ماهواره خوب نیست والا بهتر سریال های چاخان صدا و سیمای
کریمی
Iran, Islamic Republic of
بهترین و ارزشمندترین سریالی که تا کنون دیدم خانه امن بوده

احساس غرور کردم از ایرانی بودنم
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به نیروهای گمنام امام زمان علیه السلام که همانند زمان جنگ در دل دشمن میروند ومرزهای امنیت کشور را گسترش میدهند ونیز به بازیگران که به درستی کار مخفیه، محافظان مرزی و امنیت کشور را نشان داده اند.
جان فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
خدا همه ی سربازان گمنام امام زمان را در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران حفظ کند ....
.
Iran, Islamic Republic of
.......