جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

فصل چهارم «از سرنوشت» ساخته می‌شود؟

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 748372
کارگردان مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه خبر داد.
فصل چهارم «از سرنوشت» ساخته می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نشست خبری فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان  با حضور بازیگران و عوامل این مجموعه تلویزیونی برگزار شد.

خردمندان، کارگردان «از سرنوشت»، درباره ساخت فصل چهارم این سریال، گفت: برای ساخت فصل جدید سریال با مدیران سازمان صدا و سیما، گفت‌وگو کردیم و نویسندگان این سریال در حال نگارش قصه‌ فصل چهارم هستند.

وی با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه در حال انجام است، ادامه داد: اگر به این برایند برسیم که  قصه نهایی دچار افت نمی‌شود و بهتر از قبل عمل کرده ایم، فصل چهار ساخته می‌شود. پیش بینی ما این است که سریال، ادامه پیدا می‌کند.

بهرنگ ملک محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، با بیان اینکه این سریال یکی از سرمایه‌های سازمان صدا و سیماست، گفت: پروژه ساخت سریال «از سرنوشت» را  سال ۹۹ آغاز کردیم و در سال ۱۴۰۰ برای پخش فصل پنج و ششم این مجموعه برنامه ریزی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط مثل پایتخت نشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا
.
Iran, Islamic Republic of
خاهشا ازتون خاهش میکنم لطفا فصل چهارم.پنحم......
هرچی بیشتر باشه بهتره.
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازشما که این سریال را درست کردید
ازتون خواهش میکنم که فصل جدید این سریال هم بسازید
ممنون از عوامل این سریال