پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توکیو نمادی برای شکست کرونا

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 748355
فرماندار توکیو گفت: هیچ شرایطی که منجر به لغو بازیهای المپیک شود وحود ندارد.
توکیو نمادی برای شکست کرونا
به گزارش جهان نيوز، یوریکو کویکه فرماندار توکیو تاکید کرد با وجود افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ و ادامه شک و تردید عمومی برای برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، هیچ شرایطی را مشاهده نمی‌کند که باعث لغو این بازی‌ها در تابستان سال آینده شود.

فرماندار توکیو در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه هشدار داد سرنوشت بازی‌های توکیو در بازی‌های زمستانی ۲۰۲۲ پکن و بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس هم تاثیر می‌گذارد.

وی تصدیق کرد که اکثر مردم ژاپن مخالف برگزاری بازی‌های سال آینده هستند اما او اطمینان دارد می‌توان از این نگرانی‌ها عبور کرد.

فرماندار توکیو در این باره گفت: مردم ژاپن و شهروندان توکیو در حال بررسی شرایط فعلی هستند. ما برای آینده آماده می‌شویم.

به تعویق انداختن بیشتر بازی‌ها توسط ژاپن و مقامات بین‌المللی رد شده و کویکه براین باور است شرایطی برای لغو بازی‌ها وجود ندارد.

وی گفت: مردم جهان بازی‌های توکیو را نمادی می‌دانند که بشریت ویروس کرونا را شکست داده و منجر به بازی‌های زمستانی پکن و سپس بازی‌های پاریس خواهد شد. من فکر می‌کنم ابتدا باید توکیو به موفقیت برسد، در غیر اینصورت تاثیر جدی در بازی‌های پاریس خواهد گذاشت.
برچسب ها: المپیک کرونا ژاپن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *