پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

پخش فینال آسیا از صدا وسیما در هاله ای از ابهام

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 748285
رئیس بخش رسانه‌ای لیگ قهرمانان آسیا گفت: صداوسیمای ایران حق پخش فینال لیگ قهرمانان و حتی تهیه گزارش از تمرین و بازی پرسپولیس را ندارد.
پخش فینال آسیا از صدا وسیما در هاله ای از ابهام
به گزارش جهان نيوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، «چتان کولکارانی» رئیس بخش رسانه‌ای و اجرایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در جریان و حاشیه تمرین تیم‌ها، غیر از اعضای اصلی رسانه باشگاه‌ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ رسانه دیگری حق فیلمبرداری، عکاسی یا اجرای پخش زنده از تمرینات ندارد.

وی در این مورد گفت: با توجه به شرایط موجود و قوانین جاری، فعالیت‌های رسانه‌ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا محدود است و حتی در بخش‌هایی، انجام یکسری فعالیت‌، ناممکن است. به عنوان مثال صدا و سیمای ایران یا هر رسانه‌ای که حق‌پخش بازی‌ها را در اختیار ندارد، نمی‌تواند گزارشی از تمرین و بازی تهیه کند زیرا کپی‌رایت بازی فروخته شده است. همچنین عکاسان توانایی فیلمبرداری در طول مسابقات ندارند.

چتان در پایان تصریح کرد: در همین شرایط، فقط عکاس و خبرنگار رسمی باشگاه حق فعالیت دارد و سایر رسانه‌ها امکان فعالیت در اختیار ندارند.

به گزارش  مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در کشور قطر به سر می‌برد و خود را آماده بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. این بازی روز شنبه آینده در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود و قهرمان فصل ۲۰۲۰ از این مسابقه مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
لدلیل قانون کپی رایت ایران باید پول بدهد و پخش بازی را بخرد.و امکانپخش قاچاقی ان وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز لنگی بس کن