پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۱

عکس/ تمام وعده‌های اقتصادی روحانی

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 748275
بخش مهمی از وعده‌های رئیس جمهور را وعده‌های اقتصادی تشکیل می‌دهد،‌وعده‌هایی که پیش از نشستن بر کرسی رئیس جمهوری آغاز و تا امروز ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امتداد از قول ریحانه طباطبایی روزنامه‌نگار می‌نویسد: «البته سخنان روحانی در نشست خبری، تفاوت‌هایی با اظهارات اخیرش داشت. رد پای حضور بایدن در آن دیده می‌شد، یعنی رفتن ترامپ و آمدن بایدن کورسوی امیدی برای دولت روحانی ایجاد کرده و نسبت به گذشته لحنی محکم‌تر و شاذتر داشت.
Iran, Islamic Republic of
از مجلس انقلابی درخواست می‌شود حتی‌الامکان بودجه 1400 را بدون نفت ببندند و به جای آن به درآمدهای ناشی از جلوگیری از فرارهای مالیاتی و... متمرکز شوند.
Iran, Islamic Republic of
7 سال گذشته همه وعده های انتخاباتی روحانی/ مردم وعده ها را فراموش نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
واکنش ظریف به اظهارات ترامپ علیه برنامه هسته‌ای ایران
وزیر خارجه کشورمان، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت، ترامپ با عجله از تکرار اتهامات کهنه که توسط آژانس بررسی شده است، استقبال کرد تا بتواند برجام را نابود کند.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ: مذاکره بر سر یک توافق هسته‌ای جدید با ایران بعید نیست!
رئیس جمهور آمریکا با ادعای اینکه خروج واشنگتن از برجام، حامل یک پیام درست به پیونگ‌یانگ خواهد بود، گفت که امکان مذاکره بر سر یک توافق جدید هسته‌ای با تهران را بعید نمی‌داند.
Iran, Islamic Republic of
واکنش موگرینی به شوی تبلیغاتی نتانیاهو علیه ایران
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در واکنش به نمایش تبلیغاتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران، عنوان داشت، تل‌آویو هیچ مدرکی که نشان دهد ایران توافق هسته‌ای را نقض کرده، ارائه نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه‌ای: دولت برای حمایت از کالای ایرانی مشکلات بانکی، مالیاتی، بیمه و کمبود نقدینگی را رفع کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: وظیفه دولت و مسئولان برای حمایت از کالای ایرانی، برطرف کردن کامل موانع همچون مشکلات بیمه، بانکی، مالیاتی و کمبود نقدینگی است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
Iran, Islamic Republic of
ترکیه تاوان حمایت از داعش را خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
سلاح های داعش در ترکیه ساخته شده است
Iran, Islamic Republic of
این صحبت های دوستان چه ارتباطی به موضوع سرمقاله دارد؟
لطفا در خصوص وعده ها بفرمائید.