کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت‌وگوی انگلیسی زینب سلیمانی با راشاتودی:

بین بایدن و ترامپ تفاوتی وجود ندارد/ ترامپ دستور کشتن پدرم را داد، بایدن حمایت کرد +فیلم

25 آذر 1399 ساعت 17:51

فرزند شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌و‌گو با یک شبکه خبری روسی ضمن اشاره به رشادت‌های پدرش در نبرد با تروریست‌های داعش گفت که شهید سلیمانی برای تمام مردم منطقه با تروریست‌ها جنگید.


به گزارش جهان نیوز، «زینب سلیمانی» فرزند شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در گفت‌‌وگو با یک شبکه خبری روسی گفت که مردم ایران بین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور فرقی قائل نمی‌شوند.

زینب سلیمانی در گفت‌گو با شبکه خبری «راشاتودی» گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور مشابه هم هستند و از یک سیاست پیروی می‌کنند. هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست.

وی در  این مصاحبه گفت: «ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد. بایدن هم با "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم عقیده بود. تفاوت بین ترامپ و بایدن  چیست؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ آن‌ها افکارشان یکی است و تفاوتی باهم ندارند. برای ما هیچکدام فرقی ندارند. ما با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. ترامپ و بایدن شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست.»

 وی در بخش دیگر این مصاحبه گفت: «پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید  هر برنامه‌ای که آمریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند نابود می‌شود و آن‌ها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورد. چرا؟ چون پدر من منجی بود. پدر من در واقع یک منجی بود. او نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای همه کشورها انجام داد. پدر من نه تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد. او برای همه مردم منطقه با داعش جنگید. نه فقط برای یمن، سوریه و لبنان ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید.

پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مسئله را به خوبی می‌دانست، زیرا ترسی از آن‌ها نداشت. بر عکس آن‌ها از وی می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد. »

زینب سلیمانی افزود: «بعد از کشتن پدر من آمریکا تصور می‌کرد که همه چیز متوقف می‌شود زیرا آن‌ها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند، اما اشتباه می‌کنند. آن‌ها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه چیز خاتمه می یابد، این تازه اول راه است.»

 فرزند شهید سلیمانی در خصوص شهادت «محسن فخری زاده»  دانشمند هسته‌‌ای دفاعی ایران که چندی قبل به شهادت رسید نیز گفت: «آن‌ها به راحتی او را مقابل دیدگان همسرش کشتند. آنها چگونه جرات کردند  به کشور ما بیایند و به راحتی مردم ما را در خیابان بکشند؟»

دانلود فیلم


کد مطلب: 748263

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/748263/بین-بایدن-ترامپ-تفاوتی-وجود-ندارد-دستور-کشتن-پدرم-حمایت-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com