پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تجلیل حناچی از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 748253
شهردار تهران، به مناسبت روز حمل ونقل از دختر تاکسیران برنامه دستپخت قدردانی و از سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی ها رونمایی کرد.
تجلیل حناچی از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مراسم روز ملی حمل و نقل با حضور شهردار تهران، معاون حمل ونقل وترافیک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران و تعدادی از مدیران شهری در بوستان لاله با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت حضور نفرات، برگزار شد و تاکسیرانان برتر در حوزه هایی از جمله پرداخت الکترونیک، امانتداری، بانوان تاکسیران، خلاقیت روش های پیشگیرانه بیماری کرونا قدردانی شدند.

دختر تاکسیران، مهمان برنامه تلویزیونی دستپخت (که مجری از وی درباره شغل پدرش و اینکه آیا از شغل وی خجالت نمی کشد، پرسیده بود) نیز  به عنوان نماینده تمامی فرزندان تاکسیرانان تهرانی از سوی شهردار تهران مورد قدردانی و دلجویی قرار گرفت.

رونمایی رسمی از سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی ، رونمایی از کارگوبایک(سه چرخه های ویژه حمل بار و مسافر) و قدردانی از برگزیده های اپلیکیشن دوچرخه از دیگر بخش های این مراسم بود.
                                                                                                                     سامانه جامع پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی رونمایی شد
محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران در حاشیه این مراسم گفت: سال‌های گذشته مسافرین تاکسی برای پرداخت الکترونیکی کرایه به اجبار ناچار به استفاده از 3 اپلیکیشن توسعه یافته در این خصوص بوده‌اند که این امر باعث اعلام نارضایتی‌های زیادی از سوی شهروندان تهرانی شده بود.

روشنی گفت:‌در حال حاضر بارکد دو بعدی این سامانه جامع در برخی از پایانه‌های بزرگ نصب شده و تا پایان سال اکثریت تاکسی‌های پایتخت را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سامانه جامع پرداخت الکترونیک در شرایط شیوع بیماری کرونا و حذف پول نقد و تبعات آن گام تاثیرگذاری است، ادامه داد: با استفاده از این سیستم، 4 بار در روز کرایه‌های واریزی در حساب های بانکی تاکسیرانان کارگزاری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *