شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

پوتین پیروزی بایدن را تبریک گفت

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 748221
رئیس جمهوری روسیه با ارسال پیام تبریکی برای "جوزف بایدن"، به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آمادگی مسکو برای همکاری با واشنگتن بر اساس اصل برابری و احترام متقابل را مورد تأکید قرار داد.
پوتین پیروزی بایدن را تبریک گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کاخ کرملین امروز، سه‌شنبه اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه تلگرام تبریکی برای "جوزف بایدن"، به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ارسال کرده است.

طبق این اطلاعات، پوتین برای بایدن بعنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا آرزوی موفقیت کرده و آمادگی خود برای همکاری و تماس با وی را مورد تأیید قرار داده است.

وی در این پیام یادآور شده است: «روسیه و آمریکا، با وجود اختلافاتی که دارند، می‌توانند در حل و فصل بسیاری از مشکلات جهانی با یکدیگر همکاری کنند.»

رئیس جمهوری روسیه در عین حال ابراز اطمینان کرده است که، همکاری بین فدراسیون روسیه و ایالات متحده بر اساس اصل برابری و احترام متقابل، منافع مردم دو کشور و کل جهان را برآورده خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بایدن فرقی با ترامپ ندارد/ چون آمریکایی ها جنایتکار شماره یک از سال 1945 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.