جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

لاری: از پیک سوم کرونا گذر کردیم

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 748125
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی در استان‌ گفت: مازندران از پیک سوم کرونا گذر کرد.
لاری: از پیک سوم کرونا گذر کردیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیما سادات لاری امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای مازندران با بیان اینکه "شاهکاری بود که مازندران وارد پیک سوم نشد"، اظهار داشت: از نقاط قوت مبارزه با کرونا در مازندران، مدیریت استاندار و مشارکت همگانی است.

وی هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را مشارکت دادن گسترده و فراگیر مردم در مقابله با کرونا و مطالبه‌گری جامعه دانست و افزود: شناسایی، ایزولاسیون و قرنطینه کردن بیماران از جمله اهداف اصلی این طرح است.

لاری با اشاره به اینکه هرچه مردم بیشتر کنار وزارت بهداشت و نیروهای عمل‌کننده باشند، توفیق بیشتر و سریع‌تر حاصل می‌شود، تصریح کرد: روند مقابله با کرونا با دستور مقام معظم رهبری و ایجاد قرارگاه؛ متحول شده است.

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه "نظارت ما اکنون در کشور بر اجرای طرح‌های مقابله با کرونا سه برابر شده است"، اضافه کرد: مازندران در زمینه نظارت بر اجرای طرح‌های مقابله با کرونا بسیار خوب برنامه‌ریزی کرده و در طول روند مقابله با کرونا در اجرای برنامه‌ها پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه هرچه افراد مثبت زودتر شناسایی و جدا شوند؛ توفیق بیشتری به‌همراه خواهد داشت، گفت: اجرای این طرح یکی از بهترین مسیرهای نجات در این راستا بوده و مردم باید نسبت به اهمیت و ضرورت طرح شهید سلیمانی اقناع شوند؛ صدا و سیما می‌تواند با برنامه‌های آگاهی‌بخش؛ اعتماد مردم را به این طرح به‌عنوان یک طرح کارآمد و نجاتبخش جلب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این گفته گذراز پیک سوم کرونا با بررسی های میدانی بیشتر به یک شوخی طنز شبیه است ویا اینکه نخواستن ندیدن واقعیات جامعه را به ذهن متبادر می کند
از پیک سوم گذشتیم!
چگونه
با کاهش آمار بستری ها
کاهش تست های pcr.
خانم لاری بزرگوار امیدوارم بررسی را بر بیمارستانها بدانید