پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش آقای بازیگر به برگزار نشدن جشنواره فجر

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 748100
واقعیت امر کرونا بیماری خطرناکی است و همه ما به آن آگاهیم، منتها به مراتب نمی‌توان مجموعه فعالیت ها را تعطیل کرد، از سویی معیشت هنرمندان موضوع مهمی است و از سویی نمی توان تلویزیون و سینما را بدون تولیدات گذاشت.
واکنش آقای بازیگر به برگزار نشدن جشنواره فجر
به گزارش جهان نيوز، رامین ناصرنصیر بازیگر سریال «شهرزاد» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» هستم، کار من نسبت به گذشته کمتر از قبل شده اما همچنان برای بازی در این سریال گاها جلوی دوربین می روم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: علاوه بر سریال «جشن سربرون» مشغول بازی در مجموعه ای تلویزیونی در استان گیلان هستم، این سریال به تازگی جلوی دوربین رفته و همچنان گروه مشغول به فیلمبرداری است. 

این بازیگر سینما و تئاتر با اشاره ادامه تولیدات سینما و تلویزیون با وجود شیوع بیماری کرونا افزود: واقعیت امر کرونا بیماری خطرناکی است و همه ما به آن آگاهیم، منتها به مراتب نمی‌توان مجموعه فعالیت ها را تعطیل کرد، از سویی معیشت هنرمندان موضوع مهمی است و از سویی نمی توان تلویزیون و سینما را بدون تولیدات گذاشت. 

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر با وجود ادامه شیوع بیماری کرونا ادامه داد: تا آنجا که بنده شنیده ام جشنواره فیلم فجر امسال بدون حضور مخاطبان و اهالی رسانه خواهد بود، البته صحبت‌هایی به میان آمده که اگر شرایط بهبود پیدا کرد بتوان جشنواره را با حضور مردم برگزار کرد، شخصا امیدوارم که جشنواره امسال شاهد میزبانی از مخاطبان باشد. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: در وضعیت فعلی بیماری کرونا از نظر بنده برگزاری جشنواره فیلم فجر بهتر از برگزار نشدن آن است، زیرا حتی اگر شرایط بد باشد هم این جشنواره برای داوران برگزار خواهد شد. این اتفاق کورسوی امیدی در سینمای سال جاری خواهد بود.
 
بازیگر سریال «جشن سربرون» با اشاره به مثبت بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم تاکید کرد: امیدوارم جشنواره فیلم فجر امسال برای مطبوعات هم برگزار شود، زیرا حتی اگر عموم جامعه نتوانند فیلمها را ببینند می توانند از طریق اهالی رسانه از چند و چون آثار با خبر شوند. 

ناصرنصیر در همین رابطه خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه می تواند عموم مردم را با آثاری که در جشنواره هستند آشنا کند، این اتفاق امکان این را می دهد که در صورت اکران فیلمها در سال آتی مردم بدانند که کدام فیلم با نقدهای مثبت و یا منفی روبرو شده است. به شخصه امیدوارم که بهمن ماه امسال شاهد تغییری عمده در روند بیماری کرونا و همچنین نوع میزبانی سینماها از مخاطبان باشیم، امیدوارم سینماها به زودی بازگشایی شوند و بار دیگر شاهد صف طولانی مخاطبان پشت درب‌های سینماها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *