جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۰

ایرانی‌ها «قوم غم» هستند!

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 747909
احسان کرمی، مجری سابق تلویزیون به تازگی در یک پست اینستاگرامی نوشت: ایرانی‌ها «قومِ غم» هستند و روزگارشان را با غروب آغاز و با غروب تمام می‌کنند!
ایرانی‌ها «قوم غم» هستند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، احسان کرمی مجری سابق تلویزیون و از سلبریتی‌های فضای مجازی به تازگی و در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار چند تصویر از غروب نوشت:

«من فکر می‌کنم مردمان پس از ما در تاریخ خواهند خواند که روزی روزگاری مردمی بودند که روزشان را با غروب آغاز می‌کردند و با غروب تمام می‌کردند. مردمانی غمگین که صبح به صبح در چشمخانه‌هایشان امید غروب می‌کرد و در دریا حل می‌شد...
قومِ غم...»

*ایرانی‌ها نه تنها قومِ غم نیستند و بلکه به گواه رکوردشکنی فروش فیلم‌های سینمایی و کنسرت‌ها و به گواه علاقه فراگیر ایرانی‌ها به گردشگری، به رسومات نوروز و به خیلی چیزهای دیگر اتفاقا یکی از شادترین اقوام و ملت‌های جهان هستند.

معضل و بلیّه جامعه ایرانی در این زمینه اما برخی مراجع اجتماعی، اهالی به هنر و سلبریتی‌های فضای مجازی هستند که در زیست بورژوازی و اشرافیت خود همه‌ی ارکان شادی را در اختیار دارند اما "لاف غم" می‌زنند تا از این رهگذر نیز پول بیشتری به جیب بزنند و ایضا برای درج مهر پاسپورتشان هم مشکلی نداشته باشند!

و همین مسئله است که موجب شده بصورت روزمرّه شاهد پمپاژ ناامیدی و غمگینی از جانب این افراد و البته همکاران سیاسی آنها باشیم... تا مردم به "تصور زیست جهنمی" برسند و اهداف دشمنان خارجی و داخلی این کشور محقق شود.

بایستی به این تئوری دقت شود که القای مداوم غم و سیاه‌نمایی حتی می‌تواند ساکنان بهشت را نیز به تصور زیست جهنمی برساند و این مسئله حتما نیازمند تأملات فراوانی است.

ما همچنین این سؤال همیشگی را از سلبریتی‌های سیاه‌نمای فضای مجازی می‌پرسیم که اگر کشورهایی در دنیا هستند که اوضاع بهتری از ایران دارند و اصطلاحا می‌شود در آنها لذت برد! اما چرا این سلبریتی‌های مشهور و غیر مشهور، ماندن در ایران را همراه با بیان نارضایتی و تحمل غم ترجیح می‌دهند!؟ آیا این مسئله به درآمدی که از ایران کسب می‌کنند ربط دارد یا خیر؟

قبل از این، محمد سروش‌محلاتی، از فعالان اصلاح‌طلب نیز در اظهاراتی گفته بود: ما ایرانی‌ها شاد نیستیم چون امام حسین(ع) را محور قرار داده‌ایم!

حمید فرخ‌نژاد از بازیگران سینمای کشورمان نیز چند سال قبل ایران را شبیه به آفریقا دانسته بود.

گفتنیست، احسان کرمی از سلبریتی‌های فضای مجازی است که در انتخابات سال ۹۶ با حمایت از رئیس‌جمهور روحانی گفته بود: رای به روحانی رای به ثبات است و ثبات در جهان امروز شاید مهمترین دستاوردی است که یک ملت می‌تواند داشته باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آره ما ملت غمگینی هستیم و خدا شما دقلک ها رو ایرانی آفرید که ما رو شاد کنید
Iran, Islamic Republic of
من خدا رو دارم . من امام حسین (ع) را دارم . من نوروز رو دارم . من همه اینها و خیلی چیزهای دیگر رو دارم و توی زندگیم خدا رو شکر شاد شادم . باید دید منظور این آقا از شادی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
منم با نظر آقای کرمی،موافقم،ما ذاتآ غمگینیم،منظورش اینه،به خودمون میرسیم که بد پشت سرمون حرف زده نشه.
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای طناز دلقک ایرانی شاد کن یک نارگیل هم بنداز پایین
شمه
Iran, Islamic Republic of
ملت غمیگینی شدیم
Iran, Islamic Republic of
....
حسن
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
ایشان همه را به کیش خود پندارد
Iran, Islamic Republic of
ما ملت غمگینی نیستیم. نگاهی به آثاز هنری خوزستان و بختیاری و گیلان و آذربایجان و کردستان و غیره بخوبی نشان می دهد..
United States
....