پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جزئیات لایحه دفاعی آل کثیر چیست؟

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 747763
دادگاه CAS زمان رسیدگی به پرونده مهاجم سابق پرسپولیس را اعلام کرد.
جزئیات لایحه دفاعی آل کثیر چیست؟
به گزارش جهان نيوز،  باشگاه پرسپولیس حدود 10 روز قبل با ارسال لایحه ای به دادگاه CAS از این محکمه درخواست کرد تا زمان تعیین تکلیف نهایی پرونده عیسی آل کثیر ضمن صدور دستور‌موقت برای رفع محرومیت و حضور وی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم کمیته استیناف AFC مبنی بر سوءبرداشت از رفتار آل‌کثیر به‌عنوان رفتاری نژادپرستانه را رد کرده تا مهاجم سرخ پوشان از محرومیت انضباطی در این پرونده تبرئه شود.

اصرار تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به این پرونده سبب شد با وجود طولانی بودن روند رسیدگی به پرونده های مختلف در دادگاه حکمیت ورزش، به این پرونده به شکل فوری رسیدگی شود. با توجه به اتمام مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه اسناد مربوط به این پرونده تا تاریخ 24 آذر قرار است در همان روز پس از دریافت شدن این مدارک به شکایت پرسپولیس هم رسیدگی شود.

سرخ پوشان لایحه ای 300 صفحه‌ای به CAS ارائه کرده اند. احکام صادرشده درباره این پرونده از سوی کمیته انضباطی و استیناف AFC ، اسناد و مدارکی که از نظر این باشگاه می تواند منجر به احراز عدم سوء نیت آل کثیر برای کشیدن چشم هایش باشد، محتویات جلسه استماع کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده که در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد جزو مواردی است که سرخ پوشان در این لایحه درج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *