پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

مشاور قالیباف: هیچ ملکی از شهرداری در اختیار قالیباف و همسرش نیست/ از حناچی شکایت می‌کنیم

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 747757
معاون قالیباف در شهرداری تهران گفت: هیچ ملکی از شهرداری در اختیار قالیباف و همسرش نیست و از پیروز حناچی شهردار تهران شکایت می‌کنیم.
شکایت وکیل قالیباف از حناچی
به گزارش جهان نيوز، ناصر امانی مشاور شهردار اسبق تهران در گفت و گو با فارس  گفت: هیچ ملکی در اختیار شخص خانم دکتر مشیر، همسر دکتر قالیباف نبوده است بلکه مورد ادعایی حناچی جهت امور عام المنفعه در اختیار مجموعه ای بوده که همسر دکتر قالیباف هم یکی از اعضاء هیات امناء آن مجموعه بوده اند و اینکه شهردار تهران، املاک را به نام همسر قالیباف معرفی کند، بی اخلاقی و خلاف انصاف است. 

امانی افزود: آقای طلایی هم با عنوان نایب رییس شهردار تهران، مدیریت امور شورایاری ها را برعهده داشتند و املاکی از شهرداری در اختیار این امور و یا مدیریت کارهای 370 محله تهران بوده است که بتدریج مدیریت جدید تحویل گرفته است و نسبت دادن این املاک به فرد، که استفاده شخصی را تداعی می کند، نیز کاملا کذب محض و خلاف واقعیت است.

وی تصریح کرد: درباره آنچه با عنوان املاک در اختیار آقای قالیباف در بیان شهردار تهران آمده است باید گفت این املاک مطابق قوانین و مقررات املاک در اختیار شهرداری تهران است که طبیعتا در دوره هر شهردار ، تعیین تکلیف آنها با شهردار تهران است و طبیعتا با این منطق باید گفت آقای حناچی همه تهران را از آقای قالیباف پس گرفته است!!

چون همه شهرداری و به تبع آن املاک شهرداری و از جمله املاک در اختیار شهردار تهران ، پس از پایان دوره شهرداری تحویل داده شده است. 

متاسفانه آقای حناچی موضوع را طوری طرح می کنند که گویی آقای قالیباف املاک را به نام خودش سند زده و ایشان مقابل این تخلف ، ایستادگی کرده است و املاک را پس گرفته است!! 

امانی تاکید کرد: همین الان رییس مجلس می تواند بگوید من املاک بیت المال را از آقای دکتر لاریجانی پس گرفتم! خب این طبیعت دوره گذار مدیریت است. چند صباحی دیگر هم شهردار دیگری می آید و با این منطق آقای حناچی می تواند بگوید من املاک و اموال شهرداری را از آقای حناچی پس گرفتم.

درباره تهمت ملک شهید عراقی هم ماجرا به همین منوال است و تهمت و افترا از جانب حناچی وارد شده. این ملک که به شهید عراقی معروف است، فضای سبز محصوری بوده که در طول پروژه امام علی( ع) و صدر با احداث کانکس موقت جهت برگزاری جلسات و هماهنگی و سرکشی و کنترل این پروژه ها مورد استفاده مدیران شهرداری قرار می گرفت و مدت ها قبل بدون درخواست یا الزامی تحویل مدیریت فعلی شهر قرار گرفت و ارتباطی با آقای قالیباف و به گفته حناچی تیم قالیباف ندارد. 

وی اظهار داشت: درخصوص اتهاماتی  که امروز آقای حناچی به رئیس محترم مجلس وارد کردند، از سوی وکیل دکتر قالیباف شکایتی با عنوان افترا و نشر اکاذیب، تنظیم شده که بزودی در دستگاه قضایی ثبت و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه این رویه ناپسند از ابتدای دوره مدیریت شهرداری جدید در سال 1396 شروع شده و همچنان ادامه دارد و هر زمان که از تیم جدید مدیریت شهرداری کارنامه عملکرد مطالبه شد، بازپس گیری املاک شهرداری از تیم آقای قالیباف به عنوان کارنامه مطرح شد.

البته که مردم هم بهترین ناظر و قاضی هستند و می‌بینند که شهر و شهرداری در دوره گذشته و دوره فعلی چگونه اداره می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسئولین قبلی و فعلی املاک و مستغلات شهرداری هم تو لیست شفاف سازی هستند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اجرای طرح ترافیک و اصرار بر اجرای طرح ترافیک توسط شهرداری با وجود افزایش دادن تعداد مبتلایان به کرونا و افزایش تلفات از کرونا خیلی بدتر .... برای کادر درمانی است.
United States
املاکی اگر داده شده باید پس گرفته شود... اگر هم داده نشده که هیچی!!!!
جانباز
Iran, Islamic Republic of
حتما شکایت باید پیگیری شود و در دادگاه صالحه بررسی گردد تا همه مسایل پشت پرده مشخص گردد.انشالله