شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

در عرضه اولیه‌ بوعلی به هر کد چند سهم رسید؟

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 747753
عرضه اولیه بوعلی به عنوان سومین عرضه اولیه پاییز ۹۹ امروز مورخه ۱۹ آذر ۹۹ انجام شد. در این عرضه اولیه به هر کد چقدر رسید؟
در عرضه اولیه‌ بوعلی به هر کد چند سهم رسید؟
به گزارش جهان نيوز، بعد از آن که با انجام عرضه اولیه چخرز، طلسم عدم عرضه اولیه در پاییز ۹۹ شکسته شد، در هفته جاری بعد از مدت‌ها شاهد دو عرضه اولیه بودیم. عرضه اولیه وکبهمن و بوعلی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری انجام شد.  

در عرضه اولیه وکبهمن به هر کد معاملاتی، ۵۶ سهم به میزان ارزش ۸۲ هزار تومان اختصاص یافت. میزان مشارکت در این عرضه اولیه ۴ میلیون و ۶۹۱ هزار و  ۴۸۵ کد معاملاتی بود که تنها سهام به ۴ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۳۴ کد تخصیص داده شد.

در عرضه اولیه بوعلی نیز که امروز مورخه ۱۹ آذر ۹۹ انجام شد، ۳ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۷۶۶ نفر  مشارکت داشتند. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی ۷۹ سهم به ارزش هر سهم ۴۱۴۳۰ و در مجموع به ارزش ۳۲۷ هزار تومان اختصاص یافت.  

در عرضه اولیه بوعلی نیز به مانند دو عرضه اولیه قبلی یعنی چخزر و وکبهمن باز هم رکورد مشارکت شکسته نشد تا همچنان این رکورد در اختیار بپیوند با میزان مشارکت ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ نفر قرار داشته باشد. عرضه اولیه بپیوند در ۱۲ شهریور ۹۹ انجام شد.

طی سال جاری سهام ۲۳ شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، برق و انرژی پیوند گستر پارس، کیا الکترود شرق، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، چوب خزر کاسپین و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن عرضه اولیه شده و پتروشیمی بوعلی سینا بیست و چهارمین شرکت تازه وارد سال بشمار می‌رود.
برچسب ها: بورس عرضه اولیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *