چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۳

آمریکا سفیر ایران در یمن را تحریم کرد

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 747656
وزارت خزانه‌‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد سفیر ایران در یمن را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
آمریکا سفیر ایران در یمن را تحریم کرد
به گزارش جهان نيوز، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه اعلام کرد  سفیر ایران در یمن، یک تبعه پاکستان و دانشگاه المصطفی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است. 

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده «حسن ایرلو» به دلیل حمایت از فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یمن در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است. 

در حالی که آمریکا یکی از حامیان اصلی ائتلاف متجاوز به یمن است در بیانیه خزانه‌داری ادعا شده «ایران همچنان به بی‌ثبات کردن یمن ادامه می‌دهد.» 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بخش دیگری از این بیانیه گفته «دانشگاه بین‌المللی المصطفی» را به دلیل تسهیل فعالیت‌های سپاه پاسداران تحت تحریم قرار داده است. 

علاوه بر این، یک تبعه پاکستان به نام «یوسف علی معراج» نیز به بهانه حمایت از فعالیت‌های سپاه پاسداران تحریم شده است. 

«حسن ایرلو» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران روز ۶ آبان‌ماه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن کرد.

در حال تکمیل...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین ملت یمن را برای رونق کارخانه‌های اسلحه سازی خود می کشد
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی عامل اصلی کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن است.