پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴
قالیباف در دیدار با خانواده شهید فخری زاده:

خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 747420
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید فخری زاده، گفت: خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از صداوسیما، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

محمدباقر قالیباف، در دیدار خانواده شهید فخری زاده با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد تصریح کرد: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

رئیس مجلس در این دیدار با تاکید بر روحیه علمی و عرفانی شهید فخری زاده گفت: روحیه علمی و جهادی دانشمندان در حوزه دفاعی و هسته‌ای همواره کشور را در مسیر توسعه قرار داده که شهید فخری زاده از جمله مصادیق چنین دانشمندانی در کشور بود.

وی با بیان اینکه افرادی همچون شهید فخری زاده باعث تولید قدرت و عزت در کشور شدند اظهار داشت: به طور قطع آثار و خدمات شهید فخری زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد.

قالیباف با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد تصریح کرد: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

رئیس مجلس گفت: از خداوند توفیق می‌خواهیم که ما نیز با فرهنگ شهدایی همچون فخری زاده در مسیر سیدالشهدا گام برداریم و در این مسیر یاور رهبری و خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: به طور حتم خون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده عزت و استقلال کشور را حفظ و تقویت خواهد کرد و باعث تداوم راه انقلاب می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی شهید فخری زاده را شخصیتی با روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد و پرورش یافته در مکتب حضرت امام توصیف کرد و گفت: عموم جامعه بعد از شهادت شهید فخری زاده تا حد مختصری با عظمت شخصیت و کار ایشان آشنا شدند که همه اینها ناشی از گمنامی و تواضع شخصیتی این شهید بزرگوار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فعلا که مصوبه شما ، صنعت هسته ای را 3 قفل میکنه ، انشاءالله فرجی حاصل شود.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اینم از نتیجه ی اعتماد به آمریکا و اروپا و امتحان راهی که نتیجه ی آن از پیش معلوم بود. نه اقتصاد و معیشت داریم، نه چرخه ی هسته ای- نه عزت و اقتدار داریم، نه فخری زاده و سلیمانی- نه فردو و نطنز و سانتریفیوژ 6 و 8 داریم، نه اعتماد مردم....
Iran, Islamic Republic of
...