پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۴

پاسخ به شبهات بودجه بنیاد شهید قاسم سلیمانی

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 747410
سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به شبهات رسانه‌ای درباره بودجه بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: این ردیف سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه 1399 اضافه شد.
پاسخ به شبهات بودجه بنیاد شهید قاسم سلیمانی
به گزارش جهان نيوز، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به شبهات رسانه‌ای درباره بودجه بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: این ردیف سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه 1399 اضافه شد.

در سال 1398 هم­زمان با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، لایحه بودجه سال 1399 در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی بود که دو ردیف به ­شرح زیر در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویب رسید:

1- ردیف 111377 با عنوان: طرح شهید سلیمانی (پیشرفت و آبادانی دهستان­ها)

2- ردیف 111398 با عنوان: بنیاد فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی
ردیف­‌های مذکور در صفحات 108 و 109 قانون بودجه سال 1399 (ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف) درج و منتشر شده است.

این دو ردیف مشابه سایر ردیف­های مربوط به ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لایحه بودجه سال 1400 نیز تکرار و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

عموم ردیف­های بودجه‌­ای سپاه به نام شهدای گرانقدر نام­گذاری شده است، لذا دستگاه اجرایی دو ردیف یاد شده با نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» ستاد مشترک سپاه پاسداران بوده و ربط دادن آن به خانواده معزز سردار دل­ها گناه بزرگی است که عده‌­ای با اغراض سیاسی از خالی بودن ذهن مردم از اعداد و ارقام بودجه سوء استفاده می‌­نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از خراسان
Iran, Islamic Republic of
چه خوب یک شبهه بدرستی تبیین شد.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ به درخواست نتانیاهو و با کمک مالی بن سلمان، به شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بین المللی دستور حمله را صادر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل می‌گیرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که با رفتنش همرو داغدار کرد ولعنت خدا برآمریکا واسرائل وآل سعو د شیطان که سردار دلها را از ما گرفتن ما ایرانی ها انتقام سختی از آمریکای جنابت کار میگریم درود خدا به سردار شهید سلیمانی