سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۸

شهیندخت مولاوردی مجرم شناخته شد +جزئیات حکم

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: 747335
پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد.
شهیندخت مولاوردی مجرم شناخته شد +جزئیات حکم
به گزارش جهان نيوز، در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران وی مجرم شناخته شد.

محکومیت بدوی وی به شرح زیر صادر و به وی ابلاغ شد که شامل ۲ سال حبس تعزیزی بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و ۶ ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است نامبرده پیش‌تر نیز در دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی مستوجب تعزیر، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

واکنش مولاوردی به حکم حبس تعزیری: درخواست تجدیدنظر می‌کنم

شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، درباره انتشار خبر محکومیت بدوی وی که "شامل ۲ سال حبس تعزیزی بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با پوشش مسئولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و ۶ ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است"، گفت: حکم دادگاه بدوی است و امروز ابلاغِ حضوری شده است.

وی افزود: تا ۲۰ روز فرصت تجدیدنظر هست و درخواست تجدیدنظر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
.....
Iran, Islamic Republic of
حقش اعدام بود!!!!!?
از خراسان
Iran, Islamic Republic of
از خراسانی ما بوی عدالت می اید
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد مردم بر سه
Denmark
چرا انفصال دائم از خدمات دولتی را در نظر نگرفتند .
Iran, Islamic Republic of
این کارها هرکدامش بس است برای اعدام...
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
جرم به این بزرگی؛ حکم به این سبکی!! جل الخالق!!
Iran, Islamic Republic of
...