شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

خطیب زاده: مقامات افغانستان در نشر اخبار بیشتر دقت کنند

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 747189
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی درباره اهانت به اتباع افغانستان، مقامات مسئول دولت این کشور را به دقت بیشتر در نشر اخبار و عدم تعجیل در صدور بیانیه‌های رسمی دعوت کرد.
خطیب زاده: مقامات افغانستان در نشر اخبار دقت کنند
به گزارش جهان نيوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) به دنبال اطلاعیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اهانت به برادران افغانستانی از اساس نادرست بوده و اتفاق مورد نظر در ایران اتفاق نیفتاده است، با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای در هر کجای جهان، مقامات مسئول دولت دوست و برادر افغانستان را به دقت بیشتر در نشر اخبار و عدم تعجیل در صدور بیانیه‌های رسمی دعوت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: زمانی که قرار است در روزهای آینده خط آهن خواف - هرات به عنوان نماد یکی از بزرگترین همکاری‌های فیمابین از سوی روسای جمهور دو کشور افتتاح شود، مراقبت از اقدامات ‌مشکوک بدخواهان روابط، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه گروه‌های تروریستی جنایتکار شماره یک مورد حمایت مدعیان دروغ حقوق بشر جنایتکار شماره یک از سال 1980 تاکنون در منطقه ما آموزش‌دیده مدارس و مکتب تحت حمایت مالی عربستان سعودی جنایتکار شماره یک به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک در سایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هستند.