جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

وام مسکن معلولان ۱۳۵ میلیون تومان شد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۶
کد مطلب: 747186
مقام مسئول بنیاد مسکن از افزایش وام مسکن معلولان به ۱۳۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۶۵۰۰ واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلول خرداد آینده تحویل می‌شود.
وام مسکن معلولان ۱۳۵ میلیون تومان شد
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا سهرابی، اظهار کرد:‌ برای افراد تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تسهیلات مسکن روستایی هم از سوی بنیاد مسکن و هم از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد  تعلق می‌گیرد که فرصت خوبی است تا خانوارهای دارای دومعلول از این امکان در تامین مسکن خود بهره مند شود.

وی افزود: اجرای طرح خانه‌دار کردن افراد دومعلول در تفاهمی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و سازمان بهزیستی آغاز شد. بر اساس تفاهم‌نامه مقرر شد تا 6500 واحد روستایی برای خانوارهای دومعلول توسط بنیاد مسکن، احداث شود. از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی 6100 واحد شروع شده که 4700 واحد به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت. باقیمانده واحدها نیزدر مرحله سفت کاری هستند.

وی تصریح کرد: برنامه بنیاد مسکن این است که تا خرداد آینده تمامی 6500 واحد مسکونی برای خانوارهای دومعلول احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش وام و بلاعوض مسکن معلولان به 135 میلیون تومان، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه در 21 استان کشور برای کمک به احداث مسکن محرومان؛شامل سرپرستان معلول خانوار و خانوارهای دارای یک معلول،  50 میلیون تومان تسهیلات کم بهره به اضافه 30 میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن و 10 تا 15 میلیون تومان از سوی بهزیستی فرصت مناسبی است تا این خانوارها صاحب مسکن شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سه متر مسکن میشه باهاش خرید.