سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳

حجت‌الاسلام علی مصباح: روند درمان آیت‌الله مصباح یزدی در منزل در جریان است

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 747172
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی درخصوص آخرین وضعیت ایشان گفت: روند درمان آیت‌الله مصباح در منزل در جریان است و الحمدلله مشکل جدیدی پیش نیامده است. از همه مردم که با دعا‌ها و توسلات ما را همراهی می‌کنند تشکر کنم.
آخرین روند درمان آیت‌الله مصباح از زبان فرزندش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی طی روز‌های گذشته قدری کسالت داشتند که در برخی مطالب از وخامت حال ایشان خبر می‌داد که این اخبار روز گذشته توسط دفتر ایشان تکذیب شد.

حجت‌الاسلام علی مصباح فرزند آیت‌الله مصباح یزدی امروز در پیامی ویدئویی درخصوص آخرین وضعیت ایشان گفت: امروز صبح خدمت آیت‌الله مصباح در منزل رسیدم و گزارشی از محبت‌ها و توسلات و دعا‌های مؤمنان و ولایت‌مداران خدمت ایشان ارائه کردم. آیت‌الله مصباح ضمن تشکر از همه مردم و اقشار مختلف همه اینها را از نعمت‌های الهی برشمردند و به ما سفارش کردند که قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

وی درخصوص کسالت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: روند درمان ایشان در منزل در جریان است و جا دارد از همه پزشکان بابت توصیه‌ها و تجویز‌های لازم تشکر کنم. جریان درمان همچنان ادامه دارد و مشکل حاد جدیدی الحمدلله پیش نیامده اما کماکان نیاز به اقدامات پزشکی هست و کار درمان ادامه دارد.

فرزند آیت‌الله مصباح یزدی درخصوص برخی اخبار درباره وخامت حال ایشان گفت: برخی شایئات در فضای مجازی ایجاد نگرانی می‌کند و از همه علاقه‌مندان ایشان می‌خواهم اخبار را از سایت و کانال دفتر آیت‌الله مصباح یزدی دنبال کنند.

وی ضمن التماس دعا از عموم مؤمنان گفت: همه اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بنابراین به دعا‌ها و توسلات مؤمنان محتاج هستیم و به سهم خودم از همه دوست‌داران و عزیزان که با دعا‌ها و توسلات ما را همراهی کردند تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
خب خودتون - دفتر - شلوغش كرديد جناب على آقا مصباح كسى كه خبر نداشت ! باور بفرمائيد بنده تا فيها خالدونم سوخت وقتى خبر را شنيدم !
اين حقير با توجه به محبوبيت گسترده و فراگير
حضرت آيه الله پيشنهاد ميكنم ادامه معالجات معظمٌ له را طورى خبررسانى كه خداى ناكرده بين مؤمنين و مؤمنات التهابى ايجاد نشه.
يا من اسمه دواء و ذكره شفاء
Iran, Islamic Republic of
برای سلامتی این استاد بزرگوار و شجاع دعا می کنیم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
پیشانی شکر به درگاه حضرت احدیت می ساییم
با الها به احترام در دانه حضرت سید الشهدا حضرت رقیه زهرای سه ساله علیه السلام و به احترام حضرت علی اصغر علیه السلام سلامتی و طول عمر با عزت به استاد عزیزتر از جانمان آیت اله محمدتقی مصباح یزدی ، مطهری زمان ما عطا بفرما شفای عاجل به حضرتش مرحمت فرما از عمر من گنهکار کم فرموده و بر عمر با عزت ایشان بیفزا الهی آمین بعدد کلماتک یا رب العالمین