سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

در اوج آماده‌باش ارتش صهیونیستی؛ پهپاد حزب‌الله وارد حریم فلسطین اشغالی شد

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 747171
در اواخر ماه اکتبر گذشته و در اوج آماده‌باش ارتش اسراییل، یک پهپاد شناسایی جنبش حزب‌الله لبنان وارد حریم‌هوایی فلسطین اشغالی شد و پس از تصویربرداری و بدون شناسایی از طرف دشمن، به خاک لبنان بازگشت.
پهپاد حزب‌الله ارتش اسراییل را تحقیر کرد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه «الاخبار»، امروز (پنجشنبه) از ورود یک پهپاد شناسایی جنبش حزب‌الله لبنان به فلسطین اشغالی خبر داد.

بر اساس گزارش فارس، در بیست و پنجم ماه اکتبر گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش بزرگ پنج‌ روزه‌ای موسوم به «گلوله کُشنده» برگزار کرد که در آن، جنگ در چند جبهه بویژه جبهه شمالی (نزدیک مرز با لبنان و سوریه) را شبیه‌سازی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، یکی از اهداف اصلی دشمن در این رزمایش «شکست حزب‌الله» بود که جنگنده‌ها و بالگردهای این رژیم نیز در آن مشارکت داشتند.

الاخبار در ادامه نوشت که در روز دوم این رزمایش، یکی از اهداف، «جلوگیری از ورود هر نوع پهپاد با اندازه‌های مختلف» بود؛ در همین حین و در اوج آماده‌باش دشمن، یک پهپاد شناسایی وابسته به مقاومت لبنان توانست از فراز منطقه «الجلیل» وارد فلسطین اشغالی شود و بدون اینکه رادارهای ارتش «اسرائیل» آن را شناسایی کنند، به آشیانه خود در لبنان بازگشت.

الاخبار همچنین اطلاع یافته است که شبکه «المنار» در قسمت پایانی برنامه «اسرار التحریر الثانی» (رازهای آزادسازی دوم) فردا شب، گوشه‌ای از فیلمی را که پهپاد یادشده ضبط کرده است، پخش خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تحقیری کرد که آبرویش در کل جهان رفت و بی آبرو شد.....
Bulgaria
مگه اشغالگران کودک کش وتروریست آبرو هم دارند؟
Iran, Islamic Republic of
تکفیری ها مورد حمایت عربستان و متحدانش بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند