جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۴

جزئیاتی تازه از انفجار مبهم در تل آویو با وجود سانسور نظامی شدید

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 747074
رژیم صهیونیستی در تلاش است تا همچنان اجازه انتشار جزئیات انفجار مرموزی را که شامگاه دیشب در ریشون لیتسون در نزدیکی تل آویو رخ داد، ندهد.
جزئیاتی تازه از انفجار مبهم در تل آویو
به گزارش جهان نيوز، روزنامه یسرائیل هیوم  در خبری کوتاه به انضمام چند عکس ادعا کرد با وجود آن که انفجار باعث پراکنده شدن اجزای ماشین به مسافت های دوری شد اما به فرد راکب آسیب جدی وارد نشده و این فرد زخم های سطحی برداشته است.

به زعم این رسانه صهیونیست در این انفجار که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب در خیابان آرتیلیری در محله پوبیلیو یکی از محل های ساحلی شهرک لیتسیون رخ داد یک فرد زخمی و فرد دیگری هم متواری شد.

در گزارشی این روزنامه عبری زبان تاکید شده است فرد زخمی به سرعت به یکی از بیمارستان های نزدیک منتقل شده است.

جالب اینجاست یسرائیل هیوم به نقل از شاهدان خبر می دهد انفجار مذکور خودرو حامل قربانی را متلاشی و حفره تقریبا بزرگی را در خیابان ایجاد کرده است ، با این حال درباره وضعیت فرد مورد هدف قرار گرفته مدعی شده که وی صرفا جراحات سطحی برداشته است.

در بخش دیگری از خبر هم تاکید شده است چاشنی بمب به استارت خودرو متصل بوده و به محض روشن شدن خودرو ،بمب عمل کرده است، این در حالی است که برخی از شاهدان عینی تاکید می کنند خودرو در حال حرکت دچار انفجار شده است.

گرچه نام فرد اعلام نشده اما اعلام شد وی مردی ۵۰ ساله بود در حالی که لحظاتی بعد از انفجار هم یکی از همراهانش محل را ترک کرد.

به زعم این روزنامه عبری زبان این انفجار ناشی از تسویه حساب های جنایی بوده است.گفتنی است اداره نظارت بر مطبوعات رژیم صهیونیستی اجازه انتشار اطلاعات بیشتری در این باره را به رسانه های این رژیم نداده است.‎
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر کسی به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی حمله کند ما همه جانبه استقبال و حمایت می کنیم
Iran, Islamic Republic of
ترور «فخری زاده» را محکوم می‌کنیم/ از آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل انتقام می گیریم.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی اسرائیل را تهدید کرد
Iran, Islamic Republic of
اینکه رئیس جمهوری آمریکا با بازنشر توییت یک روزنامه نگار اسرائیلی در مورد این ترور از نتانیاهو طرفداری کرده است نشان دهنده حمایت ایالات متحده از آمریکا است مشارکتی که جزئیات کامل آن ممکن است هرگز فاش نشود.
Iran, Islamic Republic of
اگرچه بایدن، رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده، هنوز درباره این ترور اظهارنظر نکرده اما اظهارات مقامات سابق دوران باراک اوباما مانند برنان درباره اسرائیل و برنامه بایدن برای بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ایران نشان می دهد که او از این روند خوشحال نیست در واقع، اسرائیل ممکن است با چنین اقدامی بایدن و تیم سیاست خارجی او را در هفته های قبل از تصدی دولت جدید از خود دور کرده باشد.
Iran, Islamic Republic of
شاید هدف اصلی اسرائیل از ترور فخری زاده ایجاد عقبگرد در برنامه هسته ای ایران باشد، اما احتمالاً عکس این اتفاق می افتد به ویژه اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دستور پیگیری طرح های تحقیقاتی و علمی شهید فخری زاده و مجازات عاملان و آمران این ترور را صادر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی ترس انتقام از ترور شهید فخری زاده سامانه گنبد آهنین در «حیفا» مستقر کرد
Iran, Islamic Republic of
تفاوتی میان ترامپ و داعش نیست.
تفاوتی میان بن سلمان و داعش نیست.
تفاوتی میان نتانیاهو و داعش نیست.
ترامپ، بن سلمان، نتانیاهو، هر سه تروریسم بین المللی هستند
Iran, Islamic Republic of
ترور دانشمندان،حکایت از ترس رژیم صهیونیستی ازقدرت دفاعی ایران است
Iran, Islamic Republic of
ایران جنایت‌های اسرائیل را بی‌جواب نمی‌گذارد
ایران جنایت‌های اسرائیل را بی‌جواب نمی‌گذارد.
Iran, Islamic Republic of
20 هزار جنگجوی خارجی مورد حمایت اسرائیل و متحدانش و با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین و به سرکردگی آمریکا در لیبی حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ، پمپئو، نتانیاهو و بن سلمان این بازی خطرناک را شروع و آغاز کردند
آمریکا شریک جرم جنایت های رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در ایران است.
ترامپ، پمپئو، نتانیاهو و بن سلمان عامل اصلی ترور شهید فخری‌‌زاده هستند.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود
والسلام