پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هدف رژیم صهیونیستی کشاندن منطقه به جنگی جدید است

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 747011
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با آندری ساوینیخ، رئیس کمیسیون امور بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس، تلفنی گفتگو کرد.
هدف رژیم صهیونیستی کشاندن منطقه به جنگی جدید است
به گزارش جهان نيوز، سعید یاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، روز سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۹، با آندری ساوینیخ، رئیس کمیسیون امور بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس، تلفنی گفتگو کرد.

 سفیر کشورمان با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی، این اقدام را ناقض اصول و نرم های بین المللی و مغایر منشور ملل متحد عنوان نموده و خواستار محکومیت این اقدام از سوی اعضای جامعه جهانی شد.

یاری با تاکید بر اینکه نشانه های مداخله رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی آشکارا قابل مشاهده است، گفت: هرگونه مسئولیت حقوقی و پیامدهای این اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود.

سفیر کشورمان با یاد آوری این که هدف رژیم صهیونیستی کشاندن منطقه به یک جنگ و درگیری جدید است، گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ هوشیاری در برابر این شیطنت، در زمان و مکان مقتضی به این اقدام تروریستی پاسخ قاطعی خواهد داد.

رئیس کمیسیون امور بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس نیز ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی تاکید کرد که واکنش ایران به این رفتار غیرانسانی بسیار دوراندیشانه بود و ایران نشان داد که در مقابل فشارهای خارجی از مسیر توسعه و پیشرفت خود بازنخواهد ایستاد.

ساوینیخ تاکید کرد که هیچ انسان عاقلی چنین رفتار خشونت آمیز و جنایتکارانه ای را نمی پذیرد و این گونه اقدامات، ناقض تمام مقررات بین المللی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *