پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

به دنبال یک قالیشویی مجهز و دقیق

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 747006
همه ما به دنبال یک قالیشویی حرفه‌ای می‌گردیم تا علاوه بر اینکه تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند، سر موقع نیز قالی و فرش‌های نفیس را به ما تحویل دهند. پیدا کردن یک قالیشویی که هم نزدیک باشد، افراد متخصص و کارشناسان حرفه‌ای داشته باشد و هم اینکه قیمت منصفانه ارائه دهد، یک چالش محسوب می‌شود. اگر شما نیز به دنبال قالیشویی با تجربه و منصف می‌گردید، با ما همراه شوید تا مجموعه قالیشویی توحید را به شما معرفی کنیم.


فرش ها، قالی ها، موکت‌ها چه هستند؟ جایی که کودکان با بازی کردن روی آن‌ها رشد می‌کنند، بزرگتر‌ها پس از یک روز طولانی به استراحت می پردازند و بخشی از هویت خانه ی ایرانی است. با رفت و آمد روزمره افراد خانواده، باید در بازه‌های زمانی مشخص تمیز شوند. ولی به یک باره متوجه لکه‌ای روی فرش می شوید؛ لکه‌ای که به راحتی با آب و صابون نمی‌رود. مواد شوینده بسیاری در بازار موجود است، امّا به راستی کدام یک برای این لکه مناسب است؟ و اگر بخواهید به فرش فشار بیش از حد بیاورید و بیشتر لکه را بسابید، قطعا به تار و پود فرش آسیب می رسد! لکه روی فرش به اندازه کافی بد است، امّا یک فرش از رو رفته و حتی سوراخ شده بدتر است!

پس به فکر می افتید که یک قالیشویی حرفه‌ای برای پاک کردن این لکه‌ها پیدا کنید. کدام به شما نزدیک‌تر است؟ کدام کیفیت مطلوبی دارد؟ کدام قالیشویی قیمت منصفانه ارائه می‌دهد؟ و احتمالا یک دور فضای مجازی را گشته اید تا به اینجا رسیدید تا ما به شما قالیشویی توحید را معرفی کنیم. این مجموعه سال‌هاست که در زمینه شستشوی فرش، قالی، گلیم، موکت و خشک شویی مبلمان فعالیت می‌کند.


خیالتان از بابت فاصله هم راحت باشد، قالیشویی توحید در چهار نقطه تهران شعبه دارد. شما می‌توانید پس از ورود به سایت مجموعه توحید، شعبه‌ای که نزدیک شما است را پیدا کنید. تمام شعب از جمله قالیشویی کامرانیه، قالیشویی الهیه، قالیشویی فرمانیه و... همگی مجهز به آخرین تجهیزات لازم هستند. همچنین در شعب قالیشویی شمال تهران، قالیشویی جنوب تهران، قالیشویی غرب تهران و قالیشویی شرق تهران (که از شعب اصلی این مجموعه هستند) افراد متخصص آماده راهنمای و مشاوره تلفنی و حضوری خواهند بود. فرش‌ها با رعایت اصول بهداشتی در محل تحویل گرفته و به کارخانه ارسال می شوند. البته! این شعب موکت شویی و خشک شویی مبلمان را نیز ارائه می‌دهند. در این مورد لازم نیست وسایل خود را به قالیشویی بفرستید. کارشناسان با تجهیزات خود در محل حاضر می‌شوند و شستشو را انجام می‌دهند.
 
با قالیشویی توحید بیشتر آشنا شوید
قالیشویی توحید از سال 1367 شروع به کار کرده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان است. به این معنا که تمامی قیمت‌ها به طور منصفانه و طبق هزینه‌های تصویب شده توسط اتحادیه قالیشویان، از شما دریافت می‌شود. اگر احیانا یک موقع هم از کار نهایی راضی نبودید، بگذارید خیالتان را راحت کنیم که همه خدمات این مجموعه شامل ضمانت و گارانتی است. یعنی می‌توانید بخواهید دوباره شستشو صورت گیرد، آن هم رایگان!

در قالیشویی توحید انواع تجهیزات برای شستشوی فرش مهیا است. فرش‌ها لوله آورده می‌شوند و با دستگاه‌های حرفه‌ای، تمیز و لوله شده و سپس درب خانه تحویل داده می‌شوند. پشتیبانی تلفنی و برخط داخل سایت وجود دارد و می‌توانید سوال‌های خود را بپرسید. انواع فرش‌ها در ابتدا توسط کارشناسان بررسی می‌شوند و سپس، فرش‌های عتیقه و قدیمی وارد مرحله‌ای جداگانه می‌شوند؛ چراکه تار و پود لطیف تری دارند. چرا این نکات را برای شما می‌گویم؟ به خاطر رعایت همین نکات و البته کیفیت کار ارائه شده به مشتریان بوده است که این قالیشویی در سال‌های 96، 97 و 98 به عنوان واحد نمونه سال از طرف اتحادیه قالیشویان انتخاب شده است.

ببینید چه خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهند:

. لکه گیری، ترمیم، رفع بید زدگی و...

. رعایت بهداشت و موارد اسلامی از ابتدای کار تا انتها

. وقت شناسی هنگام دریافت و تحویل

. شستشوی انواع فرش از جمله: دستباف، ابریشمی و ماشینی

. استفاده از مواد شوینده مجاز با کیفیت بالا و مناسب لکه ها

. هزینه‌ها به نرخ اتحادیه قالیشویان

. ارائه فاکتور و ضمانت نامه 

می‌توانید به راحتی در سایت آن‌ها ثبت اطلاعات کنید. به راحتی وارد بخش سفارش آنلاین شوید. نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و بگویید نوع سفارش شما چه خواهد بود. از شستشو گرفته تا لکه برداری، دارکشی و... همگی قابل انتخاب هستند. ببینید فرش شما به چیز احتیاج دارد. اگر از تصمیم خود مطمئن نیستید، همانطور که گفتیم مجموعه توحید هم مشاوران برخط دارد و هم مشاوران تلفنی. می‌توانید پس از مشاوره و راهنمایی، سفارش خود را ثبت کنید.

پس امیدواریم قالیشویی مناسب خود را پیدا کرده باشید. حال با خیال راحت فرش‌های خود را به آن‌ها بسپارید تا هر گونه لکه که روی آن‌ها ایجاد شده است را پاک کنند. فرش‌ها مثل روز اول زیبا و تمیز می‌شوند و می‌توانید در کنار خانواده از آن‌ها لذت ببرید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *