سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

قلب مارادونا را از تنش بیرون آوردند!

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 746974
کالبدشکافی دقیق بدن دیه‌گو آرماندو مارادونا فقید فردا در بوینس آیرس آرژانتین انجام خواهد شد؛ این در حالی است که مورد عجیبی در این باره گزارش شده است.
قلب مارادونا را از تنش بیرون آوردند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش 3،  آزمایش بر روی خون، ادرار، موارد مربوط به کالبد شکافی و حتی قلب دیه‌گو آرماندو مارادونا که گفته می‌شود وزن آن دو برابر حالت طبیعی است، فردا آغاز خواهد شد تا در آزمایشگاه های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد؛ این در حالی است که منابع قضایی امروز گزارش دادند کالبدشکافی پیکر مارادونا توسط پزشکان قانونی، انجام شده است و همه چیز آماده آزمایشات دیگر است.
 
مطالعات مهم دیگری روی بدن مارادونا انجام می شود که به واسطه آن می توان متوجه شد که آیا او در ساعات آخر زندگی خود الکل یا مواد مخدر مصرف کرده است یا خیر. همچنین مطالعات هیستوپاتولوژیک که شامل مواردی است که میکروسکوپی اندام ها را بررسی می کند، نیز انجام خواهد شد. 
 
بیشتر تحقیقات تخصصی فردا ساعت 8 صبح به وقت آرژانتین و در مقر ناظر پلیس بوینس آیرس انجام خواهد شد. همچنین دو نفر از دادستان‌ها برای نظارت بر این آزمایشات به محل مورد نظر اعزام خواهند شد.
 
از طرفی در بخش آسیب شناسی روی قلب دیه گو مارادونا که به طور کامل از بدن او برداشته شده، آزمایشاتی شکل خواهد گرفت؛ این در حالی است که بخشی از گزارش ها حاکی از آن است که قلب و اسطوره فوتبال آرژانتین تا حدود زیادی یعنی 500 گرم اضافه وزن داشته و به نوعی این امر غیر طبیعی بوده است.
 
یکی دیگر از نکاتی که متخصصان درخواست تجزیه و تحلیل آن را داشته اند به سیستم هدایت قلبی مربوط می شود؛ این یعنی ساختار های محرک که باعث انقباض قلب می شود و بزرگ شدن بیش از حد این اندام مارادونا را در پی داشته است.
 
آزمایشگاه های دیگری نیز در این رابطه تحقیقات خود را انجام خواهند داد که وابسته به دیوان عالی دادگستری هستند و قصد دارند آزمایشات خود را روی کالبد مارادونا به شکل دقیق انجام دهند. در این زمینه آن ها از تارهای موی اسطوره فقید فوتبال آرژانتین استفاده خواهند کرد تا نتایج موردنظرشان حاصل شود.
 
سخنگویان در این زمینه تصریح کرده اند که پاسخ هیچ کدام از این آزمایش ها فردا منتشر نخواهد شد؛ حتی آزمایش های ادرار و خون که پاسخ به آنها زودتر از بقیه به دست متخصصان خواهد رسید.
 
لازم به ذکر است که چند روز پیش دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و یکی از بهترین‌های تاریخ به دلیل حمله قلبی درگذشت و به نظر می‌رسد که این کالبد شکافی و بررسی روی بدن مارادونا و مشخصا قلب او نیز به همین دلیل بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *