پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱۴

دورهمی مهران مدیری از شب یلدا به تلویزیون برمی‌گردد؟

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 746956
پیگیری‌ها نشان می‌دهد مهران مدیری و گروه "دورهمی" این روزها در حال ضبط قسمت‌های باقیمانده فصل چهارم‌اند و باید دید به شب یلدا می‌رسند؟
زمان بازگشت دورهمی مهران مدیری مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، به نظر می‌رسد "دورهمی" زودتر از "عصرجدید" و "خندوانه" بعد از دوره‌ای غیبت به آنتن برسد. چرا که احسان علیخانی و گروهش به خاطر محدودیت‌های کرونایی و شرکت‌کننده‌های شهرستانی هنوز نتوانسته‌اند مهیای آنتن شوند و رامبد جوان و "خندوانه" هم با وجود اعلامِ رامبد جوان برای شروع پیش‌تولید و طراحی‌های فصل هفتم، هنوز مشخص نیست که به آنتن برسد البته تلاش سازندگان بر این است بتوانند فصل هفتم را از یلدا شروع کنند؛ این نکته هنوز به طور رسمی اعلام نشده و در حدّ پیگیری‌ها و گمانه‌ها و رایزنی‌هایی که وجود دارد. 

آخرین قسمت از برنامه "دورهمی" 17 مردادماه با حضور نادر فلاح روی آنتن شبکه نسیم رفت و پس از آن در هفته پایانی پخش، دورهمی قسمت‌هایی از برنامه‌ با حضور هنرمندان درگذشته را روی آنتن برد.

مهران مدیری؛ مجری برنامه در توضیح این اتفاق عنوان کرد که به علت کسالت، سه برنامه آخر "دورهمی" سری چهارم قبل از شروع محرم و صفر را نتوانسته‌اند ضبط کنند و تصمیم گرفته‌اند به یاد درگذشتگانی که در این برنامه حضور داشته‌اند، منتخبی را پخش کنند.

بر این اساس چهارشنبه (22 مرداد ماه) گلچین برنامه‌های بهنام صفوی و ماه چهره خلیلی پخش شد. پنجشنبه 23 مردادماه گلچینی از حضور زنده یادان پرویز بهرام، بهرام زند و حسین عرفانی و جمعه همان هفته هم گلچین برنامه هنرمندان فقید جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و عارف لرستانی روی آنتن رفت.

همچنین مدیری اعلام کرد که قسمت‌های باقی مانده سری چهارم بعد از محرم و صفر پخش خواهد شد و بعد از آن سری پنجم "دورهمی" روی آنتن می‌رود. او وعده داد که سری جدید برنامه از لحاظ دکور، محتوا و اجرا کاملاً با چیزی که تا امروز بوده، متفاوت باشد. پیگیری‌های تسنیم  نشان می‌دهد این روزها مهران مدیری و همکارانش در همان لوکیشن همیشگی‌شان، قسمت‌های باقی‌مانده از تعهدشان نسبت به فصل چهارم "دورهمی" را ضبط می‌کنند.

خبرهایی در فضای‌مجازی منتشر شده که "دورهمی" با میهمانان ویژه، شب یلدا برنامه‌ای ویژه روی آنتن خواهد برد. به سبک و سیاق برنامه‌های یلدایی که مهران مدیری مثلاً در سال گذشته با حضور مجریان خود شبکه نسیم روی آنتن برد؛ پژمان بازغی، محمد علیمردانی و سروش صحت میهمان این برنامه تلویزیونی شدند. در این حال خبرنگار تسنیم  به سراغ عوامل این برنامه تلویزیونی رفت و صحت و سقمِ این خبر و بازگشت "دورهمی" بعد از مدتی غیبت روی آنتن را از حسین حاتمی طراح نور برنامه "دورهمی"  جویا شد.                                                                                                
او گفت: این روزها در لوکیشن "دورهمی"، قسمت‌های باقیمانده از فصل چهارم را ضبط می‌کنیم اما از زمانِ دقیق پخش بی‌خبرم. شبکه درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند.
بنابر صحبت‌های مهران مدیری فصل پنجم "دورهمی" با تغییرات عمده‌ای همراه خواهد بود که در پیگیری‌های شده، کارهای مقدماتی شروعِ تولید آن برنامه متفاوت مدیری در حال پیگیری است و باید منتظر بمانیم ببینیم کار جدید این بازیگر و کارگردان سرشناس، چه شکل و شمایلی خواهد داشت؟

پیش از این رامبد جوان هم در لایو اینستاگرامی‌اش هم خبر از شروع "خندوانه" به زودی داده است. او گفته که هنوز ضبط برنامه "خندوانه" شروع نشده است، اما با رعایت پروتکل‌ها و ماسک مشغول کاریم. جوان در این گفت‌وگو به سختی‌های کار در دوران کرونا هم اشاره کرد و در پایان صحبت‌هایش به ضبط برنامه "خندوانه" هم اشاره کرد که به زودی آغاز خواهد شد. 
لازم به ذکر است برنامه دورهمی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قسمت‌های باقیمانده‌اش را ضبط می‌کند.

باید دید که دورهمی مهران مدیری یا خندوانه رامبد جوان کدام یک زودتر رنگِ آنتن شبکه نسیم را خواهند دید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهسا
United States
منتظر هستیم زودتر بیایید آقای مدیری تلویزیون بدون شما صفا نداره
ما آن تا آن
Iran, Islamic Republic of
خندوانه از دورهمی بهتره
Romania
دورهمی ام خوبه خندوانه خنده داره 😆😊
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
.خندوانه لوس ترین وبی مزه ترین برنامه ایران .
نسرین
United Kingdom
خدا انشالله به آقای مدیری سلامتی بده خیلی خوشحال شدم از خوندن این خبر تلوزیون بدون آقای مدیری هیچ ارزشی نداره
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
استادجان جناب مدیری عزیز نفسم زودتر برگرد فداتشم الهی
دلم پوکید در دوریت
سحر
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت منم مثل تو عاشق عالیجناب مهران مدیری هستم
رها
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیری نفسم زود به تلویزیون بر گردید از دوری تون داریم می میریم
امیر
Iran, Islamic Republic of
این برنامه ها مثل دورهمی و خندوانه باید جمع بشه چون خیلی لوس شده.
Iran, Islamic Republic of
اقای مهران مدیری هنرمند خیلی خوبی هستند ولی متاسفانه برنامه دورهمی اصلا خوب نیست و جالب و سرگرم کننده نیست .
سید
Iran, Islamic Republic of
دوتاشون خوبن
منتظریم تو این روزا خندوانه و دورهمی دوباره شروع بشه
Iran, Islamic Republic of
دورهمی از خندوانه بهتره
امیر
Iran, Islamic Republic of
دورهمی از خندوانه بهتره
نیکا
Iran, Islamic Republic of
برنامه های خوبی هستند ولی اینکه همه با هم پخش میشن خوب نیست.q