جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
خبرگزاری یمن:

عربستان در ضعیف‌ترین وضعیت خود است

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 746942
خبرگزاری رسمی یمن حملات اخیر ائتلاف سعودی به صنعاء و دیگر استان‌ها را اقدامی ناشی از ناتوانی سیاسی و نظامی کامل توصیف و اعلام کرد، امروز ریاض به دلیل شکست‌های مکرر در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد.
عربستان در ضعیف‌ترین وضعیت خود است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» در گزارشی درباره حملات اخیر ائتلاف سعودی به صنعاء و تعدادی از استان‌های دیگر یمن پرداخت و آن را اقدامی هیستریک ناشی از ناتوانی سیاسی و نظامی کامل خواند.

در ادامه این گزارش آمده، علاوه بکارگیری سلاح‌های آمریکایی و غربی جدید علیه غیرنظامیان یمنی در طول شش سال گذشته، ائتلاف سعودی به دلیل مقاومت مردم یمن چیزی جز شکست و ذلت به دست نیاورده است.

خبرگزاری سبأ افزود، حملات وحشیانه اخیر به صنعاء و دیگر استان‌های یمن منجر به شهادت و مجروح شدن غیرنظامیان شده اما این حملات جز بر ایستادگی مردم یمن نمی‌افزاید همانطور که «محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن گفت، موضوع جدیدی در بمباران صنعاء و دیگر استان‌ها وجود ندارد جز تأکید بر اهمیت ادامه پاسخ به حملات تا توقف جنگ و محاصره.

در ادامه گزارش مذکور آمده: امروز عربستان سعودی به دلیل شکست‌های مکرری که از ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های مختلف متحمل شده، در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد و به این بهانه کاذب که ضربات قوای موشکی و پهپادی ارتش یمن امنیت انرژی جهان را تهدید می‌کند از دنیا التماس می‌کند که در کنارش بایستد.

در پایان این گزارش بر روی اظهارات اخیر محمد عبدالسلام تأکید شده که گفت، عربستان سعودی تنها با توقف جنگ علیه یمن و لغو محاصره می‌تواند امنیت گمشده خود را بازیابد.

عربستان سعودی شش سال است که با تشکیل ائتلافی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی حملات گسترده به شهرهای مختلف یمن را در دستور کار قرار داده و هزاران غیرنظامی در این حملات کشته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک، بحرین جنایتکار شماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک با پشتیبانی آمریکا جنایتکار شماره یک در منطقه خاورمیانه جنایت می کنند.