جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

درخواست اشد مجازات برای مأمور کتک‌زن شهرداری

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 746901
مأمور پیمانکار شهرداری که متهم است مرد ضایعات جمع کن را هدف ضرب و جرح قرار داده با درخواست اشد مجازات از سوی شاکی مواجه شد.
درخواست اشد مجازات برای مأمور کتک‌زن شهرداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، چندی قبل مرد جوانی به نام احمد با مراجعه به اداره پلیس از یکی از کارگران شرکت پیمانکاری شهرداری به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح شکایت کرد. او گفت: مدتی است برای کار از شهرستان به تهران آمده‌بودم، اما شغل مناسبی پیدا نکردم تا اینکه تصمیم گرفتم با جمع کردن ضایعات درآمدی کسب کنم.

شاکی ادامه داد: چند روز قبل در حال جمع‌آوری ضایعات از سطل زباله بودم که مردی به نام منوچهر جلو آمدم و خودش را یکی از کارگران شهرداری معرفی کرد. او گفت که از طرف یکی از شرکت‌های پیمانکار شهرداری حکمی دارد که طبق آن افراد در این شرایط کرونا حق جمع‌آوری زباله را ندارند. برای اثبات حرفش از او خواستم حکمش را نشان دهد، اما طفره رفت. وقتی اهمیتی به حرفش ندادم عصبانی شد و با کتک مرا به زور سوار ماشین کرد و به شرکت پیمانکاری برد. در آن شرکت آن‌ها برگه‌ای نشان دادند و گفتند طبق آن حق جمع‌آوری ضایعات را ندارم. وقتی از آنجا بیرون آمدم بخاطر کتک‌های منوچهر به بیمارستان رفتم و چند روز تحت درمان بودم.

بعد از طرح این شکایت، مأموران به شرکت مورد نظر رفتند و با دیدن حکمی که شاکی ادعا کرده بود، دریافتند حکم جعلی و ساختگی است. به این ترتیب کارگر شهری به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح بازداشت شد و پرونده نیز بعد از کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم در حالی‌که با قرار وثیقه آزاد بود، مقابل هیئت قضایی شعبه‌پنجم دادگاه قرار گرفت. ابتدای جلسه شاکی با طرح شکایتش درخواست اشد مجازات کرد.

در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و گفت: چند سالی بود در آن شرکت مشغول کار بودم. روزی صاحب شرکت با نشان دادن حکمی به من و چند کارگر دیگر گفت به خاطر شرایط کرونا کسی حق ندارد از داخل زباله‌ها ضایعات جمع‌آوری کند. او از ما خواست هر وقت کسی را در حال جمع‌آوری دیدیم، طبق آن حکم اجازه کار ندهیم.

متهم ادامه داد: آن روز حین مأموریت به سرویس بهداشتی پارکی رفته‌بودم. از آنجا برمی‌گشتم که دیدم شاکی در حال جمع‌آوری ضایعات است. جلو رفتم و به او تذکر دادم، اما او اهمیتی نداد. ناچار شدم او را سوار ماشین کنم و به شرکت ببرم. باور کنید، نمی‌دانستم حکم ساختگی و جعلی است به همین خاطر احساس وظیفه کردم تا دستورات شرکت را انجام دهم. در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زورشون به بیچاره ها خوب می رسه .!!!!