جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۴

نیکزاد: مجلس از خون شهید فخری زاده کوتاه نمی‌آید/ دولت باید عکس‌العمل جدی نشان دهد

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 746879
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این را قطع یقین بدانید که نظام جمهوری اسلامی این اقدام تروریستی که یکی از توانمندترین دانشمندان حوزه دفاعی، هسته‌ای و موشکی‌مان را از ما گرفت، ‌قاطعانه پاسخ خواهد داد و مجلس شورای اسلامی نیز از ترور وی کوتاه نمی‌آید.
نیکزاد: مجلس از خون شهید فخری زاده کوتاه نمی‌آید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده اظهار کرد: روز یکشنبه در پاسخ به اقدام بزدلانه دشمنان ایران اسلامی، دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با رای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امروز جلسه علنی فوق‌العاده خواهیم داشت تا ان‌شاءلله نسبت به تصویب کلیات و مواد آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی افزود: بر اساس این طرح تولید حداقل ۱۲۰کیلوگرم اورانیوم با غنی‌سازی ۲۰ درصد و ذخیره آن در داخل کشور باید آغاز شود و ظرفیت یکصد و نود هزار سو غنی‌سازی تحقق و ظرفیت غنی‌سازی و تولید اورانیوم به میزان ماهانه حداقل ۵۰۰ کیلوگرم افزایش یابد، موارد دیگری نیز وجود دارد که در مجموع ما به دنبال ارتقای توان هسته‌ای کشور خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو نظریه در این رابطه وجود دارد؛ نظریه اول این است که پس از تصویب قانون، دولت را به خروج از پروتکل الحاقی که ما داوطلبانه در آن عضو شده‌ایم، موظف کنیم.

وی ادامه داد: نظریه دوم نیز بر این است که ما دو ماه فرصت دهیم تا طرف مقابل نسبت به لغو تحریم‌ها و انجام تعهدات نسبت به تحریم‌های هسته‌ای را انجام دهد، در غیر این‌صورت ما از پروتکل الحاقی خارج شویم.

نیکزاد تصریح کرد: نظر مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی این است که دولت باید طبق قانونی که توسط نمایندگان مردم مصوب خواهد شد اقدام نموده و عکس‌العمل جدی در مقابل طرف مقابل برجام نشان دهد؛ طرف مقابل نیز باید بداند اگر به تعهدات خود عمل نکند ما به وضعیت قبل از برجام برخواهیم گشت.

وی تاکید کرد: این را قطع یقین بدانید که نظام جمهوری اسلامی این اقدام تروریستی که یکی از توانمندترین دانشمندان حوزه دفاعی، هسته‌ای و موشکی‌مان را از ما گرفت، ‌قاطعانه پاسخ خواهد داد و مجلس شورای اسلامی نیز از ترور وی کوتاه نمی‌آید، آن‌هایی که فکر می‌کنند با ترور دانشمندان هسته‌ای ما می‌توانند به ملت ما فشار بیاورند، کور خواندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


1400
Iran, Islamic Republic of
باید انتقامی بگیریم که درذهن کثیف دشمن برای همیشه حک شود.واز یادآوری آن به لرزه دربیاید
بر مصوبات خود پافشاری کنید
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی و ظریف متاسفانه تاکنون عکس‌العمل جدی نشان نمی دهند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
نیروهای مسلح و سپاه قدس و حفاظت اطلاعات سپاه دست دولت هستن؟
Iran, Islamic Republic of
نه دست دولت نیستند فعلا ملاحظه میکنند و به فرمان رهبری هستند و هیچگاه از کسی جز او فرمان نبرده‌اند و نخواهند برد
Iran, Islamic Republic of
رهبری فرمودند عاملان مجازات شوند ما هم منتظریم ولی هر چیزی رو به دولت نچسبونیم
Iran, Islamic Republic of
مذاکره روحانی، ظریف و عراقچی و... با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran, Islamic Republic of
باید از آمریکا و متحدانش انتقام بگیریم
Iran, Islamic Republic of
لفو برجام بهترین گزینه برای مردم ایران است.
.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نیکزاد مرد انقلابی و اهل عمل سلام ما به همه نمایندگان انقلابی ،.
Iran, Islamic Republic of
وزیر اقتصاد را چرا بخاطر عملکرد ضعیفش در بازار سرمایه و بی ارزش شدن پول ملی استیضاح نمی کنید. سهام پالایش یکم را به ما فروخته در حالی که این سهم هم اکنون ۳۰ درصد در زیانه و از ترس مردم بازگشایی نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت باید در مقابل دشمن قاطع بود و اقتداری همیشگی نشان داد....
Iran, Islamic Republic of
باید همانطوری که رهبری انتهای ریاست جمهوری خاتمی ملاو را مجبور کرد که تمام کارهای ضعفی که انجام داده بود و تعلیق‌ها‌ی خود خواسته ایجاد کرده بود را با دست خود بردارد این دولت نیز بدست خودش تمام مشکلاتی که برای هسته‌ای ایجاد کرده را برطرف‌ کند بعد برود،.
Iran, Islamic Republic of
مگه ما خودمون خودمون رو تحریم کردیم که حالا قراره مصوبه رفع تحریم بدیم؟؟؟ چه جوری قراره تحریم ها رو رفع کنیم؟؟ لطفا واضح و شفاف توضیح بدین. شما ام لطفا چاپ کن آقای رسانه