پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بایدن از تشکیل تیم رسانه‌ای «کاملا زنانه» برای کاخ‌سفید خبر داد

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 746852
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا از تشکیل تیم رسانه‌ای «کاملا زنانه» برای کاخ‌سفید خبر داد.
تیم رسانه‌ای «کاملا زنانه» بایدن برای کاخ‌سفید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا همه اعضای ارشد تیم رسانه‌ای خود در کاخ سفید را از میان زنان انتخاب می‌کند.

براساس اعلام این خبرگزاری، قرار است تیم رسانه‌ای بایدن به طور کامل ترکیبی از مدیران زن باشد؛ اقدامی که از تمایل نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا برای تشکیل تیمی کاملاً متفاوت در کاخ سفید حکایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کارکنان ارشد مطبوعاتی کاخ سفید متشکل از دستیاران ارشد کارزار انتخاباتی بایدن و کارمندان با تجریه دولت اوباما هستند.

«جو بایدن» در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: مفتخرم که اولین تیم رسانه ای کاخ سفید متشکل از زنان را اعلام کنم. این نیروهای با تجربه و واجد شرایط، دیدگاه‌های متنوعی نسبت به کار و تعهد مشترک‌شان برای بازسازی بهتر این کشور دارند.

بر اساس اعلام این رسانه، برای اولین بار نقش‌های ارتباطی ارشد در کاخ سفید تماماً به زنان می‌رسد. ۴ نفر از این ۷ فرد منصوب نیز زنان رنگین‌پوست هستند.

این در حالیست که ساعاتی پیش تیم انتقال قدرت «جو بایدن» از تعیین «جن ساکی» که در دولت اوباما سخنگوی وزارت خارجه بود به عنوان سخنگوی کاخ سفید خبر داد.

همچنین قرار است «کیت بدینگفیلد» نیز مدیر ارتباطات کاخ سفید بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *