جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

دستور فوری به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 746849
منابع خبری از دستور‌العمل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌های این ٰرژیم در خارج خبر دادند.
دستور فوری به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، به‌نقل از تسنیم،  وزارت خارجه رژیم صهیونیستی  رسماً از سفارتخانه‌ها و نمایندگان این رژیم در خارج خواست برای پرهیز از حملات انتقام‌جویانه سطح آماده‌باش امنیتی را بالا ببرند.

منابع خبری روز شنبه گزارش داده بودند که در پی ترور دانشمند ایرانی و تأکید تهران بر انتقام، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی به حال آماده‌باش کامل درآمدند.

بعدازظهر جمعه هفتم آذر، عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری‌زاده به‌شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد. متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیای ایشان موفق نبود و این دانشمند برجسته ایرانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینگونه اقدامات جنایتکارانه شهادت دکتر فخری زاده / مصداق کامل و بارز تروریسم دولتی و نقض آشکار حقوق بین الملل، مخالف منشور ملل متحد و دیگر قوانین و اصول پذیرفته شده بین المللی است.
Iran, Islamic Republic of
تروریست‌های بیگانه به درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی و با دریافت پول از عریستان سعودی و با هدایت و مدیریت آمریکا عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
انتقام سخت هر قدر عقب می افتد از شوکتش کم می شود زود بزنید این فرزندان شیطان را که کل امت اسلامی پشتوانه شماست
Iran, Islamic Republic of
هر کسی به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی حمله کند ما همه جانبه استقبال و حمایت می کنیم
Iran, Islamic Republic of
این کار اسرائیل نوعی القاء و دادن تفکر غالب غلط به افکار انتقام گیرندگان است.همیشه بعد از ترور این رژیم جعلی سفارتخانه های خودش رو
مکان انتقامجویی اعلام میکنه.امیدوارم که مسئولان انتقام گیر در دام این تفکر سفارتخانه ای رژیم جعلی نیفتند و این دفعه در تل آویو انتقاممون رو بگیرند.