شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۷

انتقاد تل آویو از اتحادیه اروپا؛ چرا ترور فخری‌زاده را محکوم کردید؟

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 746736
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ضمن خشنودی از ترور دانشمند هسته‌ای ایران، از اتحادیه اروپا به دلیل محکوم کردن این اقدام انتقاد کرد.
تل آویو: چرا ترور فخری‌زاده را محکوم کردید؟
به گزارش جهان نيوز،  وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک رسانه وابسته به ارتش این رژیم، از اتحادیه اروپا به دلیل محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران انتقاد کرد.

«الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در گفت‌و‌گو با «رادیو ارتش» با محکوم کردن اتحادیه اروپا، مدعی شد که آنها  از امیال هسته‌ای و نقض توافق هسته‌ای ایران آگاه هستند.

الی کوهن با اشاره محکومیت ترور محسن فخری زاده در اتحادیه اروپا که آن را اقدام جنایی خواند، گفت: «شاهدیم که آنها دوباره در حال نادیده گرفتن یک موضوع هستند.»

وی در بخش دیگر با ادعای عدم اشاره «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دخالت تل آویو در ماجرای ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران گفت، حذف او  به منطقه و جهان کمک کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز شنبه به اظهارات امروز بنیامین نتانیاهو بعد از این ترور اشاره کرد و نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند اشاره تلویحی به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر محسن فخری زاده باشد.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌ تایمز» نیز روز جمعه در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری زاده بوده است.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز با ارسال نامه ای به شورای امنیت تاکید کرده که شواهد جدی وجود دارد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول ترور دانشمند ایرانی است.

این اقدام تروریستی با واکنش‌های جهانی مواجه شد و کشورهای آلمان، ترکیه، قطر، آفریقای جنوبی ، ونزوئلا، و همچنین سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا آن را محکوم کردند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران
Iran, Islamic Republic of
که ترور شهید سلیمانی ربطی به تل آویو نداشته و به آمریکا ارتباط پیدا می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
دانش هسته ای دیگر در کشورمان بومی شده و اگر یک تن از دانشمندانمان ترور شود صدها دانشمند جوان جای او را گرفته و نخواهند گذاشت استکبار جهانی به هدف شوم خود برسد.
Iran, Islamic Republic of
هر خون شهید موجب قوی شدن ملت ایران شده و بر اراده پولادین ما می افزاید، ترور این دانشمند گرانقدر نیز استکبار را رسوا کرده و موجب قدرت بیش از پیشمان خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ بار دیگر در ایالت ویسکانسین ناکام ماند
Iran, Islamic Republic of
جمهوری آذربایجان «اقدام غیرانسانی» ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد
Iran, Islamic Republic of
چرا ترور فخری‌زاده را محکوم کردید؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا اولین حقوق انسان یعنی سلامت را هدف قرار داده است لذا می‌توان گفت که تحریم‌های اخیر برای تامین ارز جهت خرید دارو یک اقدام خلاف حقوق بشری است.
Iran, Islamic Republic of
تحریم‌های آمریکا جنایتکار شماره یک جنایت علیه بشریت است/ آمریکا جنایتکار شماره یک دشمن درجه یک بشریت در جهان است.
Iran, Islamic Republic of
چرا رژیم اسرائیل «غده سرطانی» لقب گرفته است + تصاویر
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی اسرائیل ناقض حقوق بشر .
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی اسرائیل غده سرطانی است
Iran, Islamic Republic of
ترور فخری زاده در مذاکره سه جانبه نتانیاهو، پامپئو و محمد بن سلمان توافق شد و مشخص است که موساد، این اقدام را با چراغ سبز ترامپ انجام داده است.
استقبال ریاض از نتانیاهو خیانت به‌قدس و مکه است
Iran, Islamic Republic of
ترور شهید هسته ای توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی + فیلم
Iran, Islamic Republic of
هدف تکفیری ها مورد حمایت آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل از جنگ در سوریه چه بود؟/ جولان تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در 500 متری حرم
Iran, Islamic Republic of
پس از شهادت دکتر فخری‌زاده، ملت ایران منتظر انتقام سخت از رژیم جعلی و حرام‌زاده و آمریکای جنایتکار و نوکران منطقه‌ای‌اش است. مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود.
Denmark
نتان رذیل و بدبخت آیا فکر میکنی شهید دکتر فخری زاده تا ابد زنده می ماند ؟ این راه او و نظام قدرتمند ایران است که تا ابد میماند و در اینده نه چندان دور اینجریان نحس توست که از کره زمین برکنده خواهد شد . منتظر باش خواهی دید .