پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۲

سلبریتی‌ها کاری به ترور ندارند/ ویزای آمریکا مهم است

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 746641
گرچه بی‌اعتنایی این جماعت به منافع ملی مدت‌هاست که برای مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پیشه کردن در ماجرایی مثل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، می‌توانند وجهه‌ای روشنفکرانه از خود نشان دهند.
سلبریتی‌ها کاری به ترور ندارند/ ویزای آمریکا مهم است
به گزارش جهان نيوز، بارها شاهد بوده‌ایم که سلبریتی‌ها، در مسائلی که کم‌ترین ارتباط را با حوزه تخصص‌شان دارد، موضع گرفته و اظهار نظر می‌کنند. اما زمانی که از آنها انتظار می‌رود تا درباره موضوع مهمی که واکنش اغلب مردم کشور را در پی داشته، مواضع خود را روشن کنند، سکوت اختیار می‌کنند.
 
به گزارش رجا، عصر جمعه، طی یک عملیات تروریستی از سوی سرویس های جاسوسی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، دانشمند هسته‌ای کشورمان محسن فخری‌زاده ترور شده و به شهادت رسید.
 
با شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان، مردم ایران، هر کسی به نوبه خود، به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کردند. حتی ایرانی های مقیم خارج و برخی از افراد غیر همسو با جمهوری اسلامی ایران نیز به حمله تروریستی روز گذشته واکنش نشان دادند.
 
اما ترجیح سلبریتی‌ها این بود که در این مورد نیز همچون سایر مواردی که کشور و ملت ایران مظلوم واقع شده‌اند، مثل کبک سر در برف فرو برده و اظهار نظری نکنند.
 
سلبریتی‌هایی که برای کوچک‌ترین حوادث در غرب در شبکه های مجازی اعلامیه صادر کرده و اشک می‌ریزند؛ و یا از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد برای جلب توجه دولت‌های غربی استفاده می‌کنند؛ اما نوبت به ملت ایران که می‌رسد، سکوت اختیار می‌کنند. حتی مواضعشان در رابطه با حوادث و اتفاقات داخل کشور بوی غرب پرستی می‌دهد.
 
گرچه بی‌اعتنایی این جماعت به منافع ملی مدتهاست که برای مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پیشه کردن در ماجرایی مثل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، می‌توانند وجهه‌ای روشنفکرانه از خود نشان دهند.
 
در همین رابطه، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سکوت معنادار سلبریتی‌های مدعی در برابر ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان توسط رژیم صهیونیستی، نوشت: رفیق؛ سکوت درباره ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نشانه روشنفکری و ضدجنگ بودن نیست. نشانه دیگری است!
 
 
دلیل سکوت معنادار سلبریتی‌ها چیست؟
اغلب مواضعی که سلبریتی‌ها درباره موضوعات مختلف به نام میهن پرستی می‌گیرند، بیش از آنکه برگرفته از احساسات مردم دوستی‌شان باشد، از آن جهت است که شرایط لازم برای ویزای آمریکا را کسب کنند. یعنی لازمه اخذ ویزا و تابعیت ایالات متحده سلبریتی‌هایی را وادار می‌کند که در شبکه‌های اجتماعی، اظهارنظرهایی همسو با سیاست‌های دولت آمریکا داشته باشند و بالعکس، از اظهاراتی که موجب محکومیت غربی‌ها شود، خودداری می‌کنند.
 
چرا که از سال 2017 به این سو، دولت ایالات متحده طی قوانین جدیدی که برای متقاضیان ویزای این کشور وضع کرد، از آنها می‌خواهد که سابقه‌ فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی طی پنج سال گذشته و همچنین اطلاعات بیوگرافی خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت به غیرت علی رام نورایی و شیر پاک و لقمه حلالی که خورده
Iran, Islamic Republic of
انسان با یک لشکر دشمن خارجی و بیگانه روبرو باشد و بجنگد اما با یک منافق و خائن داخلی و دوست نما توی یک سنگر نباشد. مثل سلبریتی های پول پرست وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
مرگ وننگ ابدي بر خائنين وطن فروش وبي غيرت
Iran, Islamic Republic of
شاید بی معناباشه
اما این شوی تبلیغاتی قرعه کشی خودرو را تماشا کنید بنده 10باره قرعه کشی شرکت کردم اما همه نتایج برنده نشدین..
کیوان
Iran, Islamic Republic of
باید از کاربرد لغت روشنفکر برای افرادی که فقط معیارهای مادی و ظاهری دارند و برایشان لذات مادی اصالت دارد پرهیز کرد ( یعلمون ظاهراً من الحیاه الدنیا و هم عن الاخره هم غافلون ) روشنفکر واقعی کسی است که نگاه جامع به زندگی دارد و دارای و از فطرت دور نیفتاده است.
این سلبریتی ها روشنفکر نیستند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیح و موافقم.
شایان
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چی نوشته ک بدتون اومده؟
United States
میگم یه سوالی هست چن سال فکرمو مشغول کرده...... اصلا این سلبریتیایی که میگین ایرانی هستن🤔😆؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.......
اکرم قربانی
Iran, Islamic Republic of
اگه این کارو بکن آمریکا رفتن خودشون و بچه هاشون باطل میشه نباید به آمریکا هیچ توهینی انجام بدن .
Iran, Islamic Republic of
بی شرف تر از سلبریتهای اجنبی پرست نیست
فقط حیف که دولت معاف از مالیات را برایشان فضل بخشی میکند
خدا لعنتشان کند
البته هنر مندان با غیرت هم داریم مثل نورایی عزیز
خدا حفظش کند
صابر
Iran, Islamic Republic of
وابستگی مرضی به پاسپورت و پول وباندوگروه توان فهم صحیح حوادث و تفکر مستقل را سلب میکند . ؟؟؟؟!!.
Belgium
از آن دارنده کلام زیبا چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
چرا شما روزه سکوت گرفته اید و از این جماعت میترسید؟....
محیا
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این روشنفکرای غربزده که دم از ایران وایرانی میزنند ولی در عمل کارشون پز برند های خارجی رو دادن ضد جنگ ووطن پرست می شن اما ادمهایی مانند شهید فخریزاده که تمام زندگی وعمر خانواده وجانشون رو صرف امنیت و ارامش واعتلای ایران وایرانی کردن میشن جنگ طلب واقعا دنیای وارونه نیست !!!!!!!
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
....
یوسف موسوی
Iran, Islamic Republic of
در هشت سال دفاع مقدس همینطور بود راحت طلب‌ها از ایران می گریختن تا درامان باشن این سلبریتی ها هم همینطور اینها و آنها در زمان سختی و دشواری ها با مردم ایران نیستن آنها گوششان به اربابشانه همان شیطان بزرگ
میکاییل
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی؟؟؟
خخخخ.......
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی وطن فروش هرچه زودتراین خاک مقدس روترک کن.