سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

واکنش جامعه مدرسین به ترور شهید فخری زاده

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 746613
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: در پی هر شهادتی باور ما به حقانیت مسیر طی شده در مبارزه با استکبار بیشتر می‌شود.
واکنش جامعه مدرسین به ترور شهید فخری زاده
به گزارش جهان نيوز، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و مدیر خدوم عرصه علوم و پژوهش‌های دفاعی شهید محسن فخری زاده رضوان‌الله علیه پیام اقتدار و مظلومیت ملت ما را بار دیگر آشکار کرد.

این عروج خونین نشان داد حقیقت نهضت ما شهادت است و این نهضت با مجاهدت و شهادت زنده و ماندگار می‌ماند.

شهادت عالمان و دانشمندان ما ادامه راه پرافتخار آل محمد و میراث ذریه طیبه خاندان نبوت و ولایت است و این توفیق الهی تنها برای کسانی حاصل می‌شود که مجاهدت و استقامت در مسیر ایمان و جهاد داشته‌اند.

این ترور وحشیانه، نفاق و دو رویی مدعیان ضدیت با تروریسم را افشا کرد و بار دیگر پرده از چهره سفاک دشمنان ما برداشت. ترور‌های بزدلانه، تهدید‌های امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فشار‌های سنگین اقتصادی، ملت ایران و جمهوری اسلامی را به مذاکره بر سر توانایی‌های علمی و اقتدار نظامی خود وادار نخواهد کرد.

در پی هر شهادتی تعهد ما به اسلام و باور ما به حقانیت مسیر طی شده در مبارزه با استکبار بیشتر می‌شود و ملت مصمم‌تر در صحنه حاضر خواهد ماند و تن به سازش و تسلیم نخواهد داد.

گرچه این ترور خبیثانه که با آمریت و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی استکباری و رژیم صهیونیستی واقع‌شده است بی‌پاسخ نخواهد ماند، اما جوانان نخبه و دانشمندان مؤمن ما با نهضت فراگیر علمی و تکثیر هسته‌های تولید علم، اثرگذارترین پاسخ‌ها را به دشمنان عزت و عظمت ما خواهند داد و جهاد مؤمنانه خود را باقدرت ادامه می‌دهند.

نظام جمهوری اسلامی پیگیری و مجازات عاملان این اقدام تروریستی را حق مشروع و مسلم خود می‌داند و انتقام این شهادت مظلومانه را خواهد گرفت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این دانشمند خدمتگزار را به خانواده محترم ایشان، جامعه علمی کشور و شاگردان، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران و رحمت الهی برای آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید؛ و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *