پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

درخواست خانواده شهید فخری‌زاده از وزیر دفاع

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 746553
بحمدالله خانواده ایشان نیز همانند خودشان فرهیخته و با روحیه بسیار بالا در فضا حضور دارند و همگی درخواستشان این بود که راه شهید عزیزمان را با قوت ادامه دهیم.
درخواست خانواده شهید فخری‌زاده از وزیر دفاع
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید دکتر محسن فخری‌زاده، گفت: امروز توفیق داشتیم خدمت خانواده معظم شهید فخری زاده برسیم؛ حق شهید عزیرمان بر گردن همه ما این بود که یک مراسم باشکوه و درخور را برای شهید عزیزمان داشته باشیم، اما با توجه به شرایط خاص بیماری که امروز محدودیت‌های مختلفی را اعمال کردند باعث شد که نهایتا خدمت خانواده این شهید در منزل شان برسیم.
 
وی ادامه داد: بحمدالله خانواده ایشان نیز همانند خودشان فرهیخته و با روحیه بسیار بالا در فضا حضور دارند و همگی درخواستشان این بود که راه شهید عزیزمان را با قوت ادامه دهیم.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: تنها خواسته همسر گرامی شهید عزیزمان از بنده این بود که اجازه ندهیم راه این شهید بزرگوار بسته بماند و بنده نیز با اطمینان به ایشان عرض کردم که حتما همه ما به ویژه همکاران، همراهان و شاگردان زیادی که ایشان در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف و ابعاد متعدد تربیت کردند با قوت، سرعت و اطمینان ادامه پیدا خواهد کرد.
 
امیر سرتیپ حاتمی خاطر نشان کرد: برکت خون شهید عزیز ما موجب خواهد شد که هم خانواده عزیزشان با سربلندی و هم کار‌هایی که ایشان دنبال می‌کردند با قوت ادامه پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...