سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۸۴
روحانی:

در زمان مناسب پاسخ ترور شهید فخری‌زاده را خواهیم داد/ در دام رژیم صهیونیستی نخواهیم افتاد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 746542
رئیس جمهور گفت: مردم ما هوشمندتر و حکیم‌تر از آن هستند که در دام رژیم صهیونیستی بیفتند. بدانند دست ان‌ها را خواندیم و موفق نمی‌شوند به اهداف خود دست پیدا کنند.
در زمان مناسب پاسخ ترور شهید فخری‌زاده را خواهیم داد/ در دام رژیم صهیونیستی نخواهیم افتاد
به گزارش جهان نيوز،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی، گفت: مردم کشورمان و جهان در جریان یک اقدام تروریستی از سوی ایران‌ستیزان علیه یک پژوهشگر و دانشمند ایرانی بودند که اتفاقاً در ماه‌های اخیر وقت خودش را صرف مبارزه با کرونا، پژوهش‌ها و ساخت کیت‌ها کرده بود.

وی افزود: او در واقع برای خودکفایی کشور در دارو و تجهیزات تلاش می‌کرد و مسئولیت بخش پژوهشی در وزارت دفاع را برعهده داشت و کارهای زیادی را انجام داد و بخشی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا توانست تأمین کند و در اختیار ما قرار دهد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: این ترور وحشیانه نشان می‌دهد که دشمنان ما در هفته‌های پر اضطرابی هستند، هفته‌هایی که احساس می‌کنند دوران فشار آنها کم می‌شود و شرایط جهانی تغییر می‌کند و این چند هفته برای آن‌ها مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی را از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی به وجود آورده‌اند، دور کنند.

روحانی گفت: همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند که ملت ایران و مسئولین کشور شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند. مسئولین مربوطه به موقع پاسخ این جنایت را خواهند داد.

روحانی تاکید کرد: ملت ایران هوشمندتر و حکیم‌تر از آن هستند که در دام توطئه صهیونیست‌ها بیفتند، آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند و بدانند که ما دست آنها را از پیش خواندیم و آنها موفق نخواهند شد که به اهداف خبیثانه خودشان دست پیدا کنند. هم رژیم صهیونیستی و هم آنهایی که ضد ایران هستند بدانند، مسیر توسعه و تحقیقات کشور به سرعت ادامه خواهد یافت و با از دست رفتن فخری‌زاده، فخری‌زاده‌های فراوان کمر همت را خواهند بست و در این صحنه وجود او جبران خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از مردم ایران در یک هفته اخیر تشکر می‌کنم، گفت: ما ناچار شدیم محدودیت‌ها را افزایش دهیم البته به خوبی می‌دانیم که محدودیت راهکار اصلی نیست، محدودیت یک علامت و هشدار بزرگ است و پشت سر آن اقدامات زیادی باید انجام بگیرد تا ما به هدف خودمان برسیم.

رئیس‌جمهور گفت: تقریباً از اوایل آبان یعنی از یک ماه پیش، این محدودیت‌ها شروع شد، ابتدا در ۴۳ شهرستان و سپس در ۴۶ شهرستان که در آمار امروز نمایان بود که این محدودیت‌ها بسیار تأثیرگذار و مؤثر بوده است و همچنین در ۱۵۰ شهری که از اول آذر اعمال محدودیت شدید شد، علامت‌های مثبتی می‌بینیم و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد تحولات مثبت بیشتری باشیم.

روحانی اضافه کرد: علاقه ما این است که با همکاری مردم، مخصوصاً در این هفته کاری کنیم که شهرهای قرمز به شرایط نارنجی و زرد برگردند که مردم در آن شرایط هم بتوانند فعالیت اقتصادی داشته باشند و هم ما بتوانیم این بیماری را به خوبی کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ما می‌دانند راه حل اصلی برای مقابله با این بیماری تغییر رفتار اجتماعی است، هیچ راه دومی ندارد، اظهار داشت: مردم عزیز ما باید سبک زندگی خودشان را عوض کنند، فاصله اجتماعی را مراعات کنند، در تجمعات شرکت نکنند، ترددها را به حداقل ضروری برسانند تا ما در این شرایط بتوانیم به نقاط مطلوبی که مدنظر ماست، برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: البته برای این کار باید آموزش‌های لازم داده شود، هنوز هم بعد از گذشت مدتی برخی می‌گویند ما کرونا نداریم فقط یک مقدار عضلاتم درد می‌کند و بی‌حال هستم و سرفه می‌کنم، این یعنی هنوز دقیق و ملموس برای همه مردم توضیح داده نشده است که بتوانند به راحتی علائم را دریافت کنند. اصلاً مردم ما باید اصل را بر این بگذارند که اگر سرما هم خوردند، آن کرونا است و مراقبت‌ها را شروع و به پزشک مربوطه مراجعه و خودشان را قرنطینه کنند.

روحانی تصریح کرد: متخصصان ما در این هفته‌های اخیر نکاتی را مورد توجه قرار دادند و تاکید کردند که فضای بسته یکی از عوامل مهم شروع این بیماری است.

وی گفت: در یک فضای بسته در فصل سرد و زمستان است، جمعی از اعضای خانواده در کنار هم جمع می‌شوند، تهویه هم وجود ندارد و اگر زمان طولانی باشد، که معمولاً تمام احوالپرسی‌های ما خیلی طولانی است، و یک نفر هم مبتلا باشد و فقط صحبت کند، همین حرف زدن و صحبت کردن در فاصله‌هایی که غیر استاندارد است، می‌تواند مشکل ایجاد کند.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: به همین دلیل است که ما در شرایط قرمز، برای شهرهای قرمز اجتماع و جلسات بالای ۱۵ نفر را ممنوع کردیم. حتی خودمان در ستاد ملی کرونا، بخشی در این سالن و بخشی در سالن دیگر هستند زیرا می‌خواهیم پروتکل‌ها را به خوبی اجرا و پیاده کنیم.

روحانی ادامه داد: مساله دوم ما آمادگی کادر درمان و تجهیزات درمانی است. وزارت بهداشت و درمان همه تلاش خود را خواهد کرد تا تسهیلات بیشتری را برای کادر درمانی که به طور طبیعی بعد از ۹ ماه خسته شده‌اند، فراهم کنند تا به خوبی مراقبت‌های لازم را انجام دهند. ما در یک شرایطی هستیم که امروز اعلام شد ۱۴۸ هزار تخت بیمارستانی آماده است، چه زمانی این چنین بوده است؟ در ابتدای دولت یازدهم همه تخت‌های دولتی و غیر دولتی ۹۰ هزار تخت بود، که حدود ۴۰ هزار تخت آن هم قابل استفاده نبود و همه‌اش بازسازی شد.

وی گفت: ما امروز به نقطه‌ای مطلوب رسیدیم که آی‌سی‌یو های ما مجهز هستند. در این دوره ۸، ۹ ماهه کرونا حدود ۲ هزار و ۱۷۸ تخت آی سی یو اضافه شده است. این رقم بسیار مهمی است زیرا تجهیزات و کادر درمانی ما همه به صحنه آمدند. اگر این چنین نبود ما ۴ هزار تخت آی سی یو داشتیم و روزهایی مجبور شدیم ۵ هزار نفر به آی سی یو ببریم، خب در این شرایط چه کاری باید می‌کردیم؟

رئیس‌جمهور افزود: این تعطیلات یک یا دو هفته است و بالاخره تمام می‌شود اما همه آن کارهای اصلی باید باقی بماند نه اینکه وقتی ۱۵ روز تمام شد به زندگی عادی خود ادامه بدهیم. زندگی تا پایان سال عادی نیست بلکه ممکن است ماه‌های اولیه سال آینده هم عادی نباشد. تا واکسن و درمان قطعی نرسد، ما تا شرایط مطمئنه خیلی فاصله داریم.

روحانی با بیان اینکه مهم این است که بتوانیم آزمایش‌ها را توسعه و گسترش دهیم، تاکید کرد: آزمایش ما ۲۰ تا ۲۵ هزار بود و کم کم صدهزار آزمایش شد و امیدواریم در ماه‌های آینده به ۱۲۰ هزار برسد. یعنی به نقطه‌ای برسیم که مطمئن باشیم مردم را کنترل می‌کنیم. این غربالگری درست ما از طریق این آزمایش است. سپس ردیابی است، یعنی افرادی که با فرد مبتلا در تماس بودند و خود مبتلا را ردیابی کنیم.

وی گفت: امروز از طریق فضای مجازی و سامانه‌هایی که فعال شدند، ما می‌توانیم از طریق سامانه به خوبی کنترل کنیم. خواهش ما این است که خود مردم برای حفظ و سلامتی خود و خانواده شأن مراعات کنند، در عین حال حاکمیت هم با تمام توان در زمینه همکاری خواهد کرد.

روحانی با اشاره به مساله حمل و نقل شهری و بین شهری، گفت: حمل و نقل تا هفته‌های قبل یک شبکه مطلوبی نداشت یعنی طرف مبتلا بود و می‌رفت و سوار قطار و هواپیما و اتوبوس می‌شد. ما امروز کاری می‌کنیم که هرکه می‌خواهد سوار هواپیما، اتوبوس و قطار شود بتوانیم کنترلش کنیم که آیا جزو افراد مثبت بوده یا نبوده است، این با کارت شناسایی و سامانه‌ای که در اختیار دارد در عرض چند ثانیه قابل کنترل است و اگر مبتلاست، او را برگردانیم. تعداد زیادی از افراد می‌خواستند سوار هواپیما و قطار شوند که معلوم شده بود مثبت هستند. این کار بسیار مهم و ضروری در مساله حمل و نقل است.

وی در ادامه با اشاره به کنترل مرزهای کشور، گفت: امروز باید از مرزها مراقبت کنیم، چون ما که نمی‌دانیم در کشورهای همسایه چه خبر است و این ویروس چقدر جهش پیدا کرده است، بنابراین باید مرزها را به طور کامل کنترل کنیم و مطمئن شویم افرادی که وارد می‌شوند مشکلی ندارند و اگر لازم است قرنطینه شوند.

رئیس‌جمهور گفت: نسبت به تجهیزات و دارو و آنچه مورد نیاز است، هم در داخل و هم در خارج تلاش می‌شود. برای واکسن هم سفارش لازم به کشورهای خارجی داده شده و هم در داخل تلاش می‌شود. اخیراً آقای نمکی در یک موردی با قید فوریت نوشته بودند و من به بانک مرکزی دستور دادم که هر مقدار ارزی که مورد نیاز وزارت بهداشت است را از هرکجا و هر کشوری تأمین کند زیرا این مساله برای ما حائز اهمیت است که اگر واکسنی به موقع در یک کشوری تهیه شد، ما بتوانیم سریع تهیه کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با متخلفین از اصولی است که تا پایان بیماری باید ادامه دهیم و این ربطی به ۱۵ روز ندارد. همانطور که در مصوبات آمده و جریمه و غیر جریمه است را باید اعمال کنیم. امروز مصوبه‌ای دیگری داشتیم برای خدمت دادن به افرادی که کارت همراهشان نیست و شماره شناسه ملی شأن برای ما مشخص نیست، بنابراین در هفته‌های اخیر با جدیت بیشتری از سوی نیروی انتظامی، بسیج و سایر ضابطین و اتحادیه‌ها و آنهایی که حق نظارت دارند و تعزیرات، همه فعال شدند و این فعالیت همچنان ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته دولت نسبت به گروه‌های آسیب‌پذیر در حد توان خودش از طریق تسهیلات و ارقامی که بلاعوض در اختیار مردم گذاشته می‌شود، کمک کرده و خواهد کرد.

همچنین به گروه‌های آسیب پذیر از لحاظ بهداشتی کمک خواهد شد.

رئیس‌جمهور گفت: در مطالعات این چنین به ما گفته می‌شود که در کشورهایی که شرایطشان بهتر است، ناشی از انضباط خوب مردم برای اجرای پروتکل‌ها، پایش گسترده‌ای که در آن کشورها انجام می‌گیرد و تست‌های بسیار وسیع و محدودیت بسیار شدید و برخورد شدید با افراد متخلف است. تجربیاتی هم آنها در سال‌های گذشته داشتند که این تجربیات هم مؤثر بوده است تا بهتر بتوانند از خودشان مراقبت کنند اما در عین حال راهی جز این ندارد که پروتکل‌ها را اجرا کنیم و مراقبت را بالا ببریم.

روحانی تصریح کرد: دوره‌های دو هفته‌ای قرمز و زرد و نارنجی هم که تمام می‌شود همچنان ماسک الزامی است و همچنان فاصله اجتماعی الزامی است و در آن شرایط هم الکترونیکی کردن خدمات دولتی در حد امکان ضروری است، نظارت شدید بر پروتکل‌ها هم الزامی اس. یک تقسیم کاری هم باید بین مسئولین مختلف انجام بگیرد.

وی تاکید کرد: الان در یک محله‌ای ۱۰۰ خانه است که در قرنطینه هستند، باید تقسیم کاری انجام بگیرد که چه کسی باید به آنها رسیدگی کند و نیازهایشان را تأمین کند، بنابراین دولت، خیرین، بسیج و نهادهای عمومی باید یک تقسیم کاری کنند و این کار را قرارگاه ستاد کرونا باید انجام دهد.

رئیس‌جمهور گفت: مردم ما بدانند که دوهفته ها ممکن است تمام شود اما اصل ترددها باید حداقل باشد و تجمع‌ها نباید باشد. تا زمانی که ما با این ویروس مواجه هستیم، این اصول مورد تاکید وزارت بهداشت و قرارگاه و ستاد ملی است. ما در این یک هفته خیلی سپاسگزار مردم هستیم. امروز هم که آمار را گفتند، همه آمارهای مراقبت ۹۰ درصد، ۱۰۰ درصد و آنجایی که خیلی کم بود ۸۵ درصد بود. مردم مراقبت کردند و این هفته مراقبت بیشتری کنند تا شاهد نتایج خوبی برای سلامت مردم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی!
من یه سوال دارم و اونم اینه که مذاکره جدید چی داری؟ زمان انتقام و پاسخ مناسب کی خواهد بود؟ اصلا پاسخ مناسب از نظر شما چیه؟.
United Arab Emirates
...
وکیل
Iran, Islamic Republic of
روحانی بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
باید حد اکثر تا یک هفته دیگر مناطق حساس اسرائیل را با موشک بزنیم انتقام شهید سلیمانی هم ۵ روز طول کشید
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیاد است 5 روز همین امشب وقت مناسبی است به فردا بیندازید دیر است.
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گاهی اوقات خشونت و سرعت در انتقام عین هوشمندی و حکمت است
United States
پاسخ مناسب آن چیزی است که به برجام ضربه نخورد!!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
خون حاج قاسم عزیز و این دانشمند شهید فخری زاده تاوان افتضاح برجام است.
Netherlands Antilles
چهار دانشمند دیگر هم قبل از برجام و در دوره آقای مصلحی ترور شدند
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
ایشان فرموده اند:" دست شما را خواندیم"
ملت می فهمد منظور شما چیست جناب پرزیدنت......
هشیار
Iran, Islamic Republic of
وقتی به ترور سردار سلیمانی پاسخ قاطعانه و در خور ندادید نتیجه همین میشه .
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشون از «دام رژیم صهیونیستی»...?!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
اخراج بازرسان آژانس(جاسوسان) و تعلیق اجرای پروتکل الحاقی و NPT می تواند تو دهنی محکمی به ترامپ و نتانیاهو باشد.
Iran, Islamic Republic of
نه این کم است. چون اتفاقا نتانیاهو خودش هم دوست داره که ایران از برجام خارج بشه.فقط رگبار موشکی است که میتواند شرشان را از سر عالم کم کرد.
Iran, Islamic Republic of
بعد اگه دلار شد 100 هزار تومان چی؟!!!.
Iran, Islamic Republic of
قبلا رژیم اشغالگر از خشم و انتقام ایران میترسید.اما حالا ....
Iran, Islamic Republic of
اگر کار امروز را به آینده آمریکا موکول کنیم جمهوری خواهان مدعی آرامش در منطقه توسط ترامپ خواهندبود. ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این زمان مناسب دقیقا کی هست؟؟؟
اصغر
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
...
انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
پاسخ ایران باید سریع و کوبنده و پشیمان کننده باشد.
Iran, Islamic Republic of
از صحبت های ایشون می فهمیم که منظورشون بی خیال شدن است
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
در زمان دولت شما و وزیرخارجه ای ظریف بعید به نظر می رسد. بله. انشالله بعداً
این چند هفته که خوبه ، بعد از این هم همینه!
هنوز تصور میکنن ترامپ و بایدن با هم متفاوت هستند!؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر كسي معني اين جمله را فهميد براي ما هم بگويد"
"در دام رژیم صهیونیستی نخواهیم افتاد"
Iran, Islamic Republic of
این زمان مناسب کی خواهد بود دولت شما چقدر فرصت دارد؟!‍
میرطاهر
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ چی به هیچی!!!
Iran, Islamic Republic of
معنیش اینه ....
Iran, Islamic Republic of
معنای جمله «در دام رژیم صهیونیستی نخواهیم افتاد»، معلوم است یعنی اجازه نمی دهیم صهیونیست ها فرصت مذاکره با آمریکا را از ما بگیرند!!! در داخل هم کسی نباید فرصت سوزی کند!
سوال
Iran, Islamic Republic of
آیا 7 سال مذاکرات برجام و تشدید تحریم ها فرصت سوزی نبود ؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
کاظم
Iran, Islamic Republic of
وعده ۱۰۰ روزه بعد ۸ سال تبدیل به فاجعه اقتصادی شد..
111
Iran, Islamic Republic of
زمان مناسب !!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران بیش از چهل سال است که با مقاومت و تقدیم شهید هیچگاه به دام امریکا و اسرائیل نیفتادند.
Iran, Islamic Republic of
ما در تله برجام گرفتار شده ایم هر طرف برویم باید هزینه بدهیم. باید با تدبیر با کمترین هزینه اول از این تله نجات پیدا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
بعضی دولتمردان چشم به امریکا و اروپا دوخته هنوز دو پهلو صحبت میکنند ..
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در دام برجام جانکری - - گرفتار شدیم .
Iran, Islamic Republic of
.جان کری چه گناهی کرده؟ اون داره برای منافع ملی خودشون تیزهوشانه کار می کنه ....
Iran, Islamic Republic of
این دولت توان برخورد با تحرکات صهیونیست ها و آمریکا رو نداره!!۱
Iran, Islamic Republic of
فعلا‌که‌لابلای‌خط‌و‌خطوط‌امضای‌جان‌کری‌گیر‌کرده‌اید..
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تندروها در امریکا (ترامپ)، اسراییل (نتانیاهو)، عربستان (بن سلمان) و ایران به دنبال شعله ور ساختن جنگی هستند مه عواقب آن نا مشخص است..
Iran, Islamic Republic of
مسئولیت ترور شهید فخری زاده برعهده آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل است
Iran, Islamic Republic of
افزایش سطح آماده باش نیروهای آمریکایی در منطقه پس از ترور فخری‌زاده
Iran, Islamic Republic of
هرگونه مذاکره با آمریکا خلاف مصالح ملت است/ لزوم برخورد قاطع با عاملان ترور
Iran, Islamic Republic of
و این چند هفته برای آن‌ها مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی را از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی به وجود آورده‌اند، دور کنند..
Iran, Islamic Republic of
روحانی تاکنون در برابر مقابل آمریکا و متحدانش شکست خورده است
Iran, Islamic Republic of
حادثه ترور شهید فخری زاده بررسی می‌شود/ و این در حالی است که حادثه ترور شهید سردار سلیمانی تاکنون بررسی نشده است.
1400
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جناب شما خودتو اذیت نکن!!!
Iran, Islamic Republic of
سلاح آمریکایی و انگلیسی نمی‌تواند چتر حمایت رژیم سعودی باشد
Iran, Islamic Republic of
اثرانگشت آمریکایی - سعودی -صهیونیستی در ترور فخری‌زاده واضح است
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل مظنون اصلی ترور فخری‌زاده/آمریکا چه نقشی ایفا می کند؟
Iran, Islamic Republic of
شهادت شهید فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد جنایات آمریکایی - سعودی ـ صهیونیستی است
Iran, Islamic Republic of
وحشت تحلیلگر روسی از پاسخ کوبنده ایران به اقدامات دیوانه وار ترامپ + فیلم
Canada
کدام پاسخ. هیچ خبری نیست و اون تحلیل گر روسی نمی داند این ور همش هارت و پورته و خط خالیه.
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
حواستون باشه.
Iran, Islamic Republic of
این جمله رئیس جمهور محترم یعنی شما فعلا هر کاری می خواهید بکنید ،بکنید، ?!
محمد
Canada
بار الها زمان مناسب را هر چه زودتر برسان
Canada
چرا ادارات را تعطیل نمی کنید. این چه تعطیلیه که هرکی را دلشون خواست اذیتش کنن می گن باید بیایید اداره و نور چشمی ها و پاچه خوارهای مدیر بروند برای خودش عشق و حال.
بهنام
United States
تف بر آمریکا .
مردم
Iran, Islamic Republic of
تمام این حرفا یعنی فعلا کاری نمیکنیم!!!?
Iran, Islamic Republic of
کاری نکنند منتظر ترور نفر بعدی باشند این گرگ با گله اشناست
شهریار
Iran, Islamic Republic of
........
ولایت
Iran, Islamic Republic of
.....
ب
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرماید زمان مناسب از نظر شخص شما چه زمانی است تا کی باید این حقارت را تحمل کنیم طرف بیاد توی خونه ما دم در گوش ما عزیزترین وخوبترین را ترور کند وبعد باسلام وصلوات تشریف ببرند اطلاعات ما کجایند
Iran, Islamic Republic of
لابد وقتی آبها از آسیاب افتاد و همه چیز فراموش شد میخاد جواب بده .?!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی و آقای ظریف حتما توجه دارید حتی یک کشور اروپایی اقدام تروریستی اخیر را محکوم نکرد.
Iran, Islamic Republic of
شما و یارانت اصلا خودتون رو ناراحت و اذیت نکنید.
Iran, Islamic Republic of
زمان مناسب از نظر روحانی یعنی کی؟!!
امین
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ؟ چرا اقای روحانی نسبت به ارسال پیام تسلیت دیر عمل کرد و در پیام اولش هیچ تهدید و انتقامی نیست ؟ ..
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
هرچنداز عملکرد روحانی ناراضیم ولی مملکت مال همس ونباید هیجانی تصمیم گرفت .
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
....
مهدیار
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
.....
یزدان
Europe
اقای روحانی با مذاکره برجام وگفتگو یا توافق با جو بایدن میخای انتقام بگیری شما نمیخاد تواین کار دخالت کنید سپاه و نیروهای مسلح کارخودشون بلدند..
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی مردم از «مناسب‌»های شما اصلا خاطره خوش ندارند: قیمت مناسب بنزین: افزایش یک باره سه برابری؛ 30000 تومان، مذاکره مناسب: برجام؛ قیمت مناسب: پراید 130 ملیونی؛ بورس مناسب،... فضای مناسب مجازی...؛ آموزش و پرورش مناسب... سیاست خارجه مناسب... .....
Iran, Islamic Republic of
مردم در انتخابات دقت کنید.
Iran, Islamic Republic of
......