کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چمران: فعالیت هسته‌ای متوقف نمی‌شود

8 آذر 1399 ساعت 10:43

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: قدرت موشکی ما به قدری بالا است که می تواند اسرائیل را به توبره بکشد؛ رژیم صهونیستی از امروز به بعد باید منتظر انتقام سخت ایران باشد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابر، درباره ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی، گفت: این ترور تاثیری در فعالیت های هسته ای ما نخواهد گذاشت به دلیل آنکه دانشمندان هسته ای ما فقط یک یا دو نفر نیستند به همین جهت فعالیت هسته ای ایران سامان یافته است و مسیر خود را طی می کند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهونیستی تلاش می کنند پیشرفت های هسته ای ما را متوقف کنند بنابراین هرکاری که بتوانند انجام می دهند و این ترور، چندمین ترور دانشمندان هسته ای ما محسوب می شود.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید براینکه بدون شک موفقیت ها و پیشرفت های ایران در تمامی حوزه ها با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: علوم هسته ای ما بعد از برجام کُند شد و این نشان دهنده آن است که دشمنان فقط می خواهند علوم هسته ای ما متوقف شود و ایرانِ عقب مانده ای داشته باشیم؛ ترور دانشمندان ما سخت است و درماندگی دشمنان را می رساند اما بیش از همه تعجب ما را وا می دارد که چرا با این حال بعضی در داخل به آمریکا و رئیس جمهور متخب آن [بایدن] خوش بین هستند!

چمران با تاکید براینکه رمز موفقیت ما علاوه بر بحث اعتقادی، علما و دانشمندانی هستند که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که به دنبال استفاده صلح آمیز از انژی هسته ای است اما آنها [دشمنان] این مسائل را نمی فهمند و نمی خواهند ایران اسلامی پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: استکبار فقط می خواهد اسرائیل در خاورمیانه باشد و نه تنها از انرژی هسته ای بلکه از بمب های فراوان هم برخوردار باشد البته باید به این نکته اذعان داشت که قدرت موشکی ما به قدری بالا است که می تواند اسرائیل را به توبره بکشد؛ رژیم صهونیستی از امروز به بعد باید منتظر انتقام سخت ایران بماند.


کد مطلب: 746539

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/746539/چمران-فعالیت-هسته-ای-متوقف-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com