پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آشنایی با انواع خدمات شستشوی فرش در قالیشویی مشهد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 746530
قالیشویی مشهد یکی از قالیشویی های قدیمی بوده که با کادری مجرب و حرفه ای، همواره در جلب رضایت مشتریان می کوشد. در واقع هدف همه کارکنان و پرسنل این قالیشویی رضایت مشتریان با هر سلیقه و نظری است. کیفیت شستشو در این قالیشویی تضمینی بوده و از شوینده های مخصوص برای شستشوی فرش ها استفاده می کند.
آشنایی با انواع خدمات شستشوی فرش در قالیشویی مشهد
انجام کلیه خدمات شستشوی فرش در قالیشویی مشهد
قالیشویی مشهد یکی از قالیشویی های قدیمی بوده که با کادری مجرب و حرفه ای، همواره در جلب رضایت مشتریان می کوشد. در واقع هدف همه کارکنان و پرسنل این قالیشویی رضایت مشتریان با هر سلیقه و نظری است. کیفیت شستشو در این قالیشویی تضمینی بوده و از شوینده های مخصوص برای شستشوی فرش ها استفاده می‌کند.

شستشوی فرش ها در قالیشویی مشهد بهتر است در فصل های گرم سال انجام شود تا فرش ها به صورت طبیعی خشک شده تا دچار شکستگی و آسیب نشوند.

شستشوی فرش در این قالیشویی به صورت اتوماتیک و استاندارد می باشد. همچنین عدم دخالت دست در شستشو باعث می شود تا امکان آسیب به فرش ها و پارگی آن از بین برود. در واقع شستشوی اتوماتیک باعث بالا رفتن دقت در کار می‌شود.

علاوه بر این شستشوی فرش دستباف با فرش ماشینی در این قالیشویی متفاوت بوده و در قیمت قالیشویی مشهد تاثیر گذار است. چرا که فرش های دستباف به دلیل نوع رنگ آمیزی و الیاف به کار رفته در آن، همچنین به دلیل این که امکان پس دادن رنگ در آنها زیاد است، باید از روش متفاوتی برای شستشوی آن استفاده کرد.

در این قالیشویی، فرش ها در هنگام تحویل گرفتن و یا تحویل دادن، به صورت لوله شده و با کاور هستند. زمان تحویل فرش نیز بایستی با مشتری هماهنگ شود و معمولا تا 48 ساعت طول می‌کشد.

در شستشوی انواع فرش، بایستی تمام شئونات اسلامی رعایت شود. این موضوع از اهمیت زیادی در کشور ما برخوردار است. در هنگام تحویل گرفتن فرش ها، بایستی مشتری را از شستشوی اسلامی فرش ها با آب پاکیزه، مطمئن کرد.

در قالیشویی مشهد از انواع دستگاه ها برای شستشوی فرش استفاده می شود. از مهمترین این دستگاه ها می توان به دستگاه تمام اتوماتیک ریلی، دستگاه قالیشویی ثابت یا رومیزی، دستگاه پولیشر دو فرچه، دستگاه موکت شوی، دستگاه دیسکی، دستگاه های مخصوص مبل شویی در محل و... اشاره کرد.
 
    
   قالیشویی مشهد

عوامل موثر بر نرخ و قیمت قالیشویی مشهد
در قالیشویی مشهد، هر فرش به صورت تخصصی و با توجه به مواد شوینده مناسب برای آن فرش شسته می شود. نوع و جنس فرش یکی از عوامل موثر در قیمت قالیشویی است. فرش ها با تراکم بافت ریزتر، فرش های ابریشمی و دستباف با دقت بیشتری شسته می شوند. به همین دلیل قیمت شستن این نوع فرش ها بالاتر خواهد بود.

نرخ اتحادیه قالیشویی بر اساس یک متر مربع از فرش محاسبه می‌شود. اندازه فرش هر چه بزرگتر باشد، هزینه شستشوی آن نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر این نیاز به تعمیرات در فرش نیز می‌تواند در قیمت قالیشویی مشهد و شستشوی آن موثر باشد.

اگر فرش ها هنگام شستشو نیاز به رفوگری، پرزگیری، ریشه بافی، دارکشی، ترمیم سوختگی، از بین بردن پارگی، شیرازه دوزی و... داشته باشند، باعث می شود تا علاوه بر هزینه شستشو، هزینه اضافی نیز بابت این خدمات گرفته شود.

برخی از قالیشویی ها برای حمل فرش به محل قالیشویی و تحویل آن پس از شستشو به درب منزل، هزینه دریافت می کنند. بنابراین هنگام ثبت سفارش در قالیشویی بایستی این موضوع توسط مشتری مطرح شده و از آن مطلع شود. 

مزایا و خدمات قالیشویی آنلاین مشهد
در شرکت قالیشویی مشهد تمامی کارهای مربوط به ثبت سفارش و تعیین قیمت به صورت آنلاین انجام می‌شود. به این معنا که مشتری می‌تواند با استفاده از نصب اپلیکیشن در گوشی تلفن همراه و یا از طریق سایت معتبر این شرکت، سفارشات خود را ثبت کند و دیگری نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری وجود ندارد.

انجام خدمات در قالیشویی آنلاین مشهد، دارای مزیت های زیادی است. یکی از مهمترین این مزایا، صرفه جویی در وقت و انرژی است. با ثبت سفارش در اپلیکیشن یا سایت قالیشویی آنلاین، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید.
 

قیمت قالیشویی مشهد

علاوه بر این در ثبت سفارش به صورت آنلاین در قالیشویی مشهد، می توان قیمت و هزینه دقیق شستشوی فرش را در ابعاد مختلف بررسی کرد. نرخ های قالیشویی در این شرکت با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می شود. علاوه بر این نوع و جنس فرش، نیاز به تعمیرات و... در این نرخ تاثیر گذار خواهد بود.

در سایت یا اپلیکیشن معتبر این قالیشویی، می توان نظرسنجی های مربوط به خدمات قالیشویی و میزان رضایت افراد مختلف را مشاهده کرد. این نظرسنجی می تواند بر اعتبار قالیشویی بیافزاید. همچنین زمانی که مشتری نظرات و رضایت مشتری های دیگر را ببیند با اطمینان خاطر بیشتری فرش های خود را به قالیشویی می‌سپارد.

قالیشویی آنلاین مشهد در هنگام ثبت سفارش به شما این امکان را می دهد که از زمان مورد نیاز برای انجام خدمات مختلف مانند شستشو، خشک کردن، کنترل و بسته بندی مطلع شوید. معمولا این زمان در قالیشویی های معتبر، 48 ساعت است اما با توجه به محل زندگی می تواند در زمان حمل و نقل به این مدت اضافه شود.

علاوه بر این خدمات قالیشویی آنلاین در قالیشویی مشهد، نیازی به ثبت سفارش در محدوده جغرافیایی محل زندگی مشتری ندارد. به این معنا که مشتری حتما نیازی نیست که در محدوده محل زندگی خود در قالیشویی ثبت سفارش کند. بنابراین مشتری می تواند در انتخاب قالیشویی در هر محدوده ای انتخابات نامحدودی داشته باشد.

بنابراین در قالیشویی آنلاین می توان سفارشات را به صورت اینترنتی و از طریق موبایل انجام شود. باید به این نکته نیز توجه کرد که خدمات آنلاین، در واقع جزء خدمات قالیشویی های معتبر است که می توانند تمامی محدوده شهرهای بزرگی مانند مشهد یا تهران را پوشش دهد.
 
قالیشویی آنلاین مشهد

قالیشویی آنلاین مشهد، تمامی خدمات مربوط به قالیشویی را به صورت کاملا پیشرفته و با تکنولوژی های روز دنیا انجام می دهد. علاوه بر این می توان به براق کننده و رنگ برداری برای فرش های دستباف، به عنوان دیگر خدمات این قالیشویی نام برد.

در واقع قالیشویی مشهد، با ارائه خدمات آنلاین همیشه در دسترس بوده و می توان هزینه های را به صورت شبانه روزی استعلام گرفت. تمامی روند خدمات اعم از استعلام قیمت، ثبت سفارش و... به صورت اینترنتی امکان پذیر است. علاوه بر این مشتری می تواند ار ارائه مشاوره به صورت آنلاین نیز بهره مند گردد.

در قالیشویی آنلاین، متخصصین حرفه ای وجود دارند که با آگاهی کامل از جنس و نوع فرش و همچنین استفاده از مواد شوینده متناسب با نوع فرش، تمامی خدمات را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *