جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۲

دکتر الهیان: مذاکره با آمریکا دیگر خیال خام است

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 746517
ترور شهید فخری‌زاده نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.
دکتر الهیان: مذاکره با آمریکا دیگر خیال خام است
به گزارش جهان نيوز، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با فارس درباره ترور کوردلانه شهید فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان اظهار داشت: ترور دانشمند هستهرای دکتر فخری زاده بار دیگر زبونی و هراس دشمنان قسم خورده ایران را به تصویر کشید.

وی افزود: دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بود که در مسیر نوآوری در صنعت دفاعی ما پیشرو و از مدیران صنعت دفاعی ما بودند به جرم تلاش در مسیر علمی و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ترور شدند.

الهیان ضمن تاکید بر این جمله که این نوع حرکت‌ها نشان دهنده اوج ذلت دشمنان نظام است، تصریح کرد: برای افکار عمومی جهان اوج خصومت و خباثت دشمنان جمهوری اسلامی ایران آشکار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه این ترور پیام‌هایی برای غربگرایان در کشور داشت، اضافه کرد: خوشبینی مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام و برجام‌های دیگر، خام اندیشی و ساده‌اندیشی نسبت به دشمنان نظام است که نتایج و ثمرات آن را بارها مشاهده کردیم.

وی گفت: امروز جریان غربگرای اصلاح‌طلب به دنبال مذاکره با کسانی است که تجربه ملت ایران بارها و بارها از آنها جز ترور و تحریم مشاهده نکرده که اخرین آن ترور شهید سردار سلیمانی بود؛ ترور شهید فخری‌زاده  نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.

الهیان از دولت دوازدهم خواست تا دیپلماسی انفعال و ترس و ذلت بیرون آمده و به دنبال حرکت‌های مقتدرانه و دفاع از حقوق ملت ایران باشد.

وی با اشاره به پیام تسلیت سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر باقری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار انتقام قاطع و کوبنده داریم و وزارت اطلاعات در این شرایط باید عاملان این ترور کور را هرچه سریع‌تر شناسایی و آنها را به اشد مجازات برساند.

الهیان تاکید کرد که هوشمندی بیشتری از وزارت اطلاعات انتظار است که قبل از این نوع ترورها پیش بینی لازم را داشته باشند و با هوشمندی اجازه تکرار این اقدامات توسط عاملان ترور را ندهند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس افزود: آمریکا امروز به عنوان تروریست دولتی در منطقه حضور دارند و این نوع اقدامات نشان از ضعف و شکست آنها در منطقه است.

وی تصریح کرد: کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی این ترور کور را شدیدا محکوم کرده و از مجمامع بین المللی حقوق بشری می‌خواهیم که سکوت مرگبار خود را نسبت به ایجاد ترور و ناامنی شکسته و اقدامات لازم را در جهت محکومیت این ترور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات خسارت بار با شیطان بزرگ دیگه منتفی شد.
مهناز
Iran, Islamic Republic of
. جنگ طلبان در امریکا و ایران قند در دلشان اب میشود
هیچ کس دلش جنگ نمیخواد، این جسارت ها برای ترور بهترین دانشمندان و سرمایه های ایران نتیجه سازش و ترس و مذاکره است. .!!
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
مگر واداده های ایران از جنگ طلبان امریکا ناراحت می شوند؟ !!!
حرف بسه!
اولین کاری که مجلس میتونه انجام بده الزام دولت به کاهش سطح بازرسی ها یا جاسوسی های آژانس بین المللی اتمی هست.
Iran, Islamic Republic of
نشستی تو مجلس چند ده میلیون حقوق میگیری با مدرک پزشکی تحلیل گر سیاسی شدی خبر نداری حتی 1000 تومان کاهش دلار چه تاثیری در زندگی مردم میذاره. .
Iran, Islamic Republic of
مرحبا .
حمید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید در مورد افزایش 10 برابری نرخ ارز و سکه پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
اگه برجام مزخرف نبود الان دلار ۲۷ هزار تومن نبود
Iran, Islamic Republic of
چون سکه و دلار و ماشین ارزان شد و مردم خوشحال شدند....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
...
شهیندخت
Iran, Islamic Republic of
عدم مذاکره یعنی خم شدن بیشت کمرمردم