پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

آغاز شناسایی عناصر ترور شهید محسن فخری‌زاده

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب: 746473
سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایتکار خواهند گرفت.
آغاز شناسایی عناصر ترور شهید محسن فخری‌زاده
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده تاکید کرد: شهادت مظلومانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

وی افزود: به آگاهی مردم عزیز و قدرشناس کشورمان می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
تازه آغاز شده؟ .... خسته نباشی.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به من گفت: از چه می‌ترسی از خدا بخواه کمک می‌کند.
من گفتم از تو حرکت از خدا برکت اما من با چه آورده‌ای به این میدان بیایم من آورده‌ای ندارم. دیدم آقای روحانی با یک حالتی به من نگاه کرد و گفت: علوی تو آورده نداری؟! تو پسر فاطمه زهرا (س) هستی از مادرت کمک بخواهی او تو را رها می‌کند؟ من بغض کردم و گفتم حالا که اسم مادرم را آوردی چشم قبول می‌کنم.
Iran, Islamic Republic of
فردا غروب میگوید گرفتیم
ساسان
Iran, Islamic Republic of
.......