پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۳

حمله سینمایی‌نویس سابق اصلاحات به جلیلوند

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 746374
سینمایی‌نویس سابق نشریات مدعی اصلاحات، به چنگیز جلیلوند حمله کرد!
حمله سینمایی‌نویس سابق اصلاحات به جلیلوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، پس از درگذشت «چنگیز جلیلوند» برخی از رسانه‌های معاند نظیر «صدای آمریکا» خبر درگذشت او را منتشر نکردند و برخی نیز مانند «بی‌بی‌سی فارسی» در گزارش‌هایشان، تجربیات بازیگری یک دهه اخیر جلیلوند در آثاری چون «قلاده‌های طلا» و «معمای شاه» را سانسور کردند. اما یک قلم به مزد سابق رسانه‌های زنجیره‌ای که پس از مهاجرت به خارج از کشور، به خدمت ‌رسانه‌های ضدایرانی درآمده است این‌بار برای سایت «رادیو فردا» (وابسته به دولت آمریکا) قلم به دست گرفته و به مرحوم چنگیز جلیلوند تاخته که چرا در فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع انقلاب بازی کرده است!

وی بازی جلیلوند در فیلم «قلاده‌های طلا» را موجب سرافکندگی دانسته و بازی او در سریال «معمای شاه» را نیز بلایی دانسته که بر سر کارنامه وی آمده است!

گفتنی است، مرحوم چنگیز جلیلوند در یک دهه پایانی زندگی‌اش، مسیری متفاوت را در عرصه هنر برگزیده بود که حاصل آن نقش‌آفرینی در آثاری چون «قلاده‌های طلا»، «معمای شاه» و سریال در حال تولید «سلمان» بود. برخی از منتقدان و سینمایی‌نویسان نشریات زنجیره‌ای تبدیل به مافیایی برای تبلیغ سینمای سیاه و تخریب و تخطئه فیلم‌های منتسب به جریان انقلاب و هنرمندانی که در این آثار نقش‌آفرینی می‌کنند شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark


در سینما هرکس فقط بخواد نشانی از انقلابی گری داشته باشه چنان از محافل سینمایی طردش میکنند و بایکوتش میکنند .
Iran, Islamic Republic of
من طایفه ام طایفه جلیلوند چه آنهایی که در فارس هستند چه آنهایی که در کرمانشاه هستند وچه آنهایی درسایر استانها هستند کلا انقلابی هستیم
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت
Iran, Islamic Republic of
.....!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of

مرحوم جلیلوند توی قلب هر ایرانی بود ،هست ،خواهد ب،روحش شاد
احمد ظهیر
United Arab Emirates
متاسفانه آنهایی در کشورمان درخدمت مردم هستند همیشه درخارج با آنها خوب برخورد نمی شود هرکی از ایران بخارج می رود برای خوش رقصی و پاچه خواری بقیه را بباد توهین و غضب قرار می دهد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان هنرمندو مرد بزرگی بودند .
مخالف بی بی سی
Iran, Islamic Republic of
چه اهمیتی داره که اونا نظرشون درباره ی ایران چیه ؟؟.
م میرلو
Iran, Islamic Republic of
مرده ان است که نامش به نکویی نبرند
ایشان یک ایرانی غیرتمند فاخر هنرمندی متعهد بود
ان شاءالله از شفاعت شهدا بهره مند شوند
سهیل داودی
Iran, Islamic Republic of
استاد وبازیگر ارجمند جلیلوند محبوب دل مردم بوده وخواهد بود روحش شاد حقیر بعنوان یک شهروند ومدافع حرم وهمرزم شهید حججی به ایشان افتخار میکنم
بگذار دشمنان بیهوده پارس کنند ایشان سرباز اسلام بود
جابر
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد مرد بزرگ
رضا
Romania
....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
...