پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جایزه نجومی اولین مبارزه تایسون

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 746336
مایک تاسون در اولین مبارزه بعد از بازگشت به دنیای حرفه ای ۱۰ میلیون دلار به جیب خواهد زد.
جایزه نجومی اولین مبارزه تایسون
به گزارش جهان نيوز، مایک تایسون  اسطوره بوکس ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه با روی جونز دریافت خواهد کرد. این مبارزه شنبه پیش رو برگزار می‌شود.
 
کوین ایول، روزنامه نگار یاهو ورزشی ، در توییتر خود گفت جایزه بوکسور آمریکایی مایک تایسون در دوئل با روی جونز جونیور به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید. به گفته وی ، جونز باید حدود ۳ میلیون دلار دریافت کند. این مبارزه در تاریخ ۲۸ نوامبر (شنبه) برگزار خواهد شد.

تایسون ۵۴ ساله است، او ۵۸ مبارزه انجام داده ، ۵۰ پیروزی کسب کرده است (۴۴ برد با ناک اوت) و شش شکست متحمل شده است. قهرمان بی چون و چرای سابق سنگین وزن جهان، در طول دوران درخشان حضور خود در این رشته ورزشی صاحب کمربندهای جهانی بوکس (WBC) ، انجمن جهانی بوکس (WBA) و فدراسیون بین المللی بوکس (IBF) شد.

جونز ، ۵۱ ساله ، در سال ۲۰۱۸ بازنشسته شد. او آمریکایی است که تابعیت روسیه را دارد ، او نیز قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان بود. در کل ، او ۶۶ پیروزی (۴۷ برد با ناک اوت) و ۹ شکست در کارنامه خود دارد.
برچسب ها: تایسون جایزه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *