پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

مرکل: خشونت علیه زنان بسیار زیاد است

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 746242
صدر اعظم آلمان از افزایش خشونت علیه زنان در این کشور خبر داد.
مرکل: خشونت علیه زنان بسیار زیاد است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در یک پیام ویدئویی گفت: چهارشنبه، ۲۵ نوامبر (پنجم آذر ۹۹)، «روز بین المللی مبارزه با خشونت علیه زنان» است. به همین بهانه، (همه ساله) روشن می‌شود که میزان بی عدالتی و رنج دختران و زنان در سراسر جهان، روز به روز در بسیاری از مناقشات و نزاع‌های جنگ طلبانه رو به افزایش است.

متاسفانه باید اعلام کنیم که در آلمان نیز با شمار فزاینده موارد خشونت علیه زنان مواجهیم.

صدراعظم آلمان افزود دستکم از هر سه زن در آلمان، یک زن در طول زندگی خود، خشونت‌های فیزیکی یا جنسی را تجربه می‌کند و اینکه آمار‌ها نشان می‌دهند که هر ۴۵ دقیقه، یک زن به واسطه شریک زندگی فعلی یا قبلی اش، مورد ضرب و شتم یا تهاجم قرار می‌گیرد.

مرکل تاکید کرد: این‌ها حقایق سنگین و تحمل ناپذیری هستند. تک تک زنان، یک خاطره هولناک (از این حقایق) تعریف می‌کنند و حتی از یک سرنوشت و فرجام بد می‌گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 1980 تاکنون با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار شماره یک از تروریسم، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.